pátek 22. srpna 2014

Něžnosti není nikdy dost

Každý den teď tvořím náušničky, úplně mě to pohltilo a moc mě to baví :). Dnes jsem odeslala náušnice Eamane..

Hrozně moc mě baví vyrábět náušničky. Vždycky si říkám, že když se někomu zalíbí a bude je chtít, tak mu snad udělají radost. A to je na tom nejlepší.

Takže teď každý den trávím tak nějak podobně - jsem venku, dělám domácí práce, korálkuji a večer si čtu :-). A jsem šťastná :-).

Dnes tu pro Vás mám krásné něžné náušničky s růžičkami :).



Náušničky stojí 20 Kč + 15 Kč poštovné. Pokud by o ně měl někdo zájem, napište mi a já Vám je mile ráda pošlu :).



4 komentáře:

  1. Pěkné. :-) Jen nejsem moc na růžovou, asi bych je moc nenosila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné:) užívej si krásných dní, toho neni nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé ty jsou krásné :) ... Jé tak to se moc těším :) ... A jak se domluvíme s platbou za ně? Dohodneme to nějak přes e-mail jo?

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné, podobné mám taky. :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)