čtvrtek 7. srpna 2014

Tyrkysové náušničky

Asi v pondělí jsem si vyráběla tyrkysové náušničky. Dost korálků mi ještě zbylo, takže tu mám náušničky i pro Vás :).





Na fotkách to není moc vidět, ale korálky mají naprosto nádhernou barvu a vevnitř doslova jiskří :).

Pokud by měl někdo zájem, tak cena náušniček (včetně zarážek) je 20 Kč plus poštovné (ČR 15 Kč a Slovensko 25 Kč). Objednávky mi prosím posílejte na email elenyaindil@seznam.cz 

13 komentářů:

  1. Jé děláš i jinou barvu? :) Třeba černou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně Ti takové můžu udělat :-). Seženu korálky a máš je mít :-). Akorát to potrvá o trošku dýl :-)

      Vymazat
    2. To bych byla moc ráda :) Pak dej vědět, ano? :)

      Vymazat
  2. Farba je pekná a tiež sa mi páči ako si náušnice naaranžovala na fotke, vyzerá to krásne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Barva je nádherná a musím souhlasit s Casion, ta fotka je prostě profesionálně udělaná. :) Krásná kombinace modré, zelené a růžové.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud jsou ještě volné, ráda bych si je koupila. A mohla bys mi s nimi společně poslat třeba i tu knížku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře :-D. Jen to budu muset poslat jako balík a to už bude dražší. Prý mezi 50 - 60 Kč. Pořád chceš knížku poslat touhle cestou? :)

      Vymazat
    2. Balíky většinou stojí 39 Kč, ale nevím jak velký balík budeš posílat :)

      Vymazat
    3. Přítel posílá kukly už asi půl roku a vždycky ho to stojí asi 55 Kč. Ale uvidíme, paní na poště (ve vesnici) by mohla být hodná a dát to co nejlevněji :)

      Vymazat
  5. Ty jsou krásné :) Podobné si taky ráda vyrábím.

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu nádherné, jsi strašně moc šikovná! :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)