úterý 24. února 2015

Náušničky

Tak jsem se podívala, co tu v obchůdku mám a nemám a zjistila jsem, že mi tu pár výrobků chybí. Jinak teď moc nevyrábím, není čas :-). Ale chystám se vyzkoušet novou techniku a doufám, že se mi povede :). Ale teď k náušničkám:








Cena jednoho páru náušnic je 30  + 15 Kč poštovné :).

PS: Omlouvám se, že má každá fotka jinou velikost, ale jsou to fotky, které mám na svém profilu na fler.cz. Fotila jsem je už v létě a nevím jak je to možné, ale foťák občas fotí tak a jindy onak. Ale aspoň to není jednolité a monotónní :-P

7 komentářů:

  1. Ty modré mám a moc ráda je nosím. :)
    Mimochodem, jak to děláš, že ti fotky jdou dát takto vedle sebe dvě? Já s tím pořád bojuji... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila jsem je tam normálně přesunout myší a ono to tam nějak skočilo :-D věř mi, na tohle jsem mnohem větší antitalent než Ty :D

      Vymazat
  2. Náušnice už dost dlouhou dobu nenosím, ale to nic nemění na tom, že tyhle jsou hrozně pěkné a navíc, jak jsou krásně vyfocené! To je boží. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sú krásne, veľmi sa mi páčia tie farby - tyrkysová, modrá, tá fialová alebo ružová hore, krásne :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné, nejvíce se mi asi líbí ty poslední dvě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné náušnice, ale ty modré se mi líbí asi nejvíce :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty druhé a poslední dvě jsou překrásné. Připomínají mi léto :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)