pondělí 1. září 2014

Náušničky z pryskyřice

Dneska tu pro Vás mám docela dost náušniček z pryskyřice, které jsme s přítelem vyráběli o víkendu. Bohužel to budou fotky nic moc, protože je venku zataženo, takže nejsou náušničky dobře osvětlené. A je strašně těžké fotit něco kulatého. Pořád se to někam kutálí a já už ztrácela nervy :-D. A foťák mi ještě ke všemu nechtěl pořádně zaostřovat.

Omluvte tedy prosím kvalitu fotek. Náušničky jsou opravdu krásné, jsem nadšená z těch motivů. Myslím si, že takovéhle náušničky mohou být i krásný dárek k Vánocům. A abych nezapomněla, až mi přijdou řetízky tak budou k náušničkám i přívěsky se stejným motivem, takže Vám pak budu moci nabídnout celou sadu.

Tady jsou:

Náušničky č. 1 s fialkovým motýlkem :




Náušničky č. 2 s bílým motýlkem:



 Tyhle náušmičky (č.3) jsou visací, nejsou to pecky jako ostatní. Krásné růže:


 Náušničky č.4 (tyhle se mi líbí nejvíc) motýlci dosedající na růže:


 Náušničky č.5 s motýlkem a hodinami v pozadí:


 Další náušničky s růžemi, tentokrát s číslem 6:


 Náušničky č. 7 s překrásným modrým motýlkem:


 Nádherné modré náušničky č. 8 s kolibříkem:


 Náušničky č. 9 s tmavým motýlkem a světlou květinou:


Náušničky č. 9 s ptáčkem: 


A tady je na ukázku náušničky na uchu:


Náušničky měří max. 1,5 cm. Pokud Vám přijdou na mém oušku ohromné, není tomu tak. Mám totiž tuhle ušní dírku moc nízko, takže nemůžu mít těžké náušnice a občas některé vypadají, že mi spadnou.

Pokud se Vám zdá, že nejsou náušnice dost čiré, tak za to může můj foťák. Čiré jsou, měla jsem ohromnou radost, že se tak povedly :).

Kdyby měl někdo o nějaké náušničky zájem, stačí napsat do komentářů nebo na e-mail. 
Cena 1 páru je 30 Kč + 15 Kč poštovné do ČR a 25 Kč na Slovensko.

Líbí se Vám tyto náušnice? :)

5 komentářů:

  1. Jsi vážně šikovná. Už vidím sebe a svého přítele jak něco takového tvoříme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerajú krásne, tie motívy sú vážne super napríklad ten kolibrík alebo modrý motýľ a tak celkovo, naozaj pekná práca :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí, pryskyřice mě láká čím dál víc. :-) A fotky jsou dobré, obdivuji tvou trpělivost s kutálejícími se předměty. :D

    Jinak, ten sraz se nakonec dohodl na 18. října a bude tam asi čtyřicet lidí. :D Až budu vědět kde, napíšu. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné, moc se mi líbí tento styl. A navíc pryskyřice! Vidíš, zkoušíš to s ní tak krátce a už máš tisíckrát lepší výsledek, jak já. :)¨Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)