středa 3. prosince 2014

Fialkové něžnosti

Nádherné náušničky pro každou milující duši :).




Náušničky stojí 35 Kč + 15 Kč poštovné.

Kdyby o ně měl někdo zájem, pište do komentářů nebo na e-mail elenyaindil@seznam.cz

5 komentářů:

  1. Náušničky vyzerajú veľmi pekne a elegantne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné naušničky, taky jsem se pokoušela něco podobného vyrobit, ale moc mi to nešlo.. já jsem spíš přes to pletení, háčkování a tak :) Ale jsou fakt povedené fialová je moje oblíbená barva, takže i za to palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že nejsem žena, hned bych po nich skočil :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, ty jsou krásně vánoční! Nebyly by i jiné kombinace? :) Třeba zlatá a rudá... :)

    Mimochodem, tvůj blog se proměnil v nádherné ledové království! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně mohu vyrobit i jiné kombinace :).

      Vymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)