sobota 9. července 2016

Stužkové záložky do knihy

Již dlouho jsem měla v hlavě nápad na krásné záložky do knih. Nejčastější formou zdobených záložek korálky jsou záložky kovové, které ale knihu deformují, což se mi vůbec nelíbí. Napadlo mě proto vyrobit záložky stužkové, které jsou tenké, takže knihu neničí. Navíc jsou na koncích ozdobené krásnými korálky na různé motivy a vypadají velice krásně.

Tady jsou první 4 varianty:

1) Světle modrá záložka se slonem - Něžnost slonů



2) Tmavě modrá záložka se sovou - Moudrost sovy


3) Zelená záložka se stromem - Les elfů

4) Oranžová záložka s květy - Luční kvítí

Cena jedné záložky je 50 Kč + 16 Kč poštovné.

Záložky se skvěle hodí i jako dárek pro knihomola. Pokud byste měli zájem o jinou barvu/ motiv, rozhodně neváhejte napsat na e-mail elenyaindil@seznam.cz a domluvíme se :).

14 komentářů:

  1. Tak ty jsou nádherné! To nutně potřebuju! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Kdybys na to chtěla jakýkoliv přívěsek, stačí říct a já se ho pokusím sehnat :).

      Vymazat
    2. Jsi nejúžasnější! :) Pokud bys někdy narazila na přívěšek vlka, mysli na mě :D

      Vymazat
  2. Jééé tie sú naozaj krásne! Najmä tá zelená, dokonalosť :D Škoda, že poštovné na Slovensko je také drahé :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda no :(. Jsem moc ráda, že se záložky líbí :).

      Vymazat
  3. Nádherný. Ta zelená je nejvíc boží... To chci takýýýý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak napiš e-mail a vyrobím :). Děkuji za pochvalu :).

      Vymazat
    2. Jeste se rozmyslim. Vyrabim si celokovove zalozky se zdobenim a papirove a uz nemam ani tolik uplatneni na ne :-) A jeste si poridim dalsi :-P

      Vymazat
    3. Papírové taky nejvíce používám :). Tyhle jsou spíše na okrasu a na zkrášlení knihovny. Rozhodně se nehodí do knihy, kterou nosíš v batohu nebo tak.

      Celokovové záložky jsou taky krásné, ale mně do knih přijdou moc tvrdé :).

      Vymazat
  4. Pěkné, ačkoli já mám nejradši obyčejné kartonové záložky, či obyčejný papír :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má vkus na něco jiného :). Papírové jsou rozhodně nejpraktičtější :).

      Vymazat
  5. Jé, ty jsou ale krásné. A hlavně praktické. :) Upřímně řečeno trochu závidím, že mě něco takového taky nenapadlo. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je měla vymyšlené v hlavě strašně dlouho :D.

      Vymazat
  6. Už pár dní přemýšlím, že kvůli těmto krásným záložkám přeci jen začnu číst :D Jsou úchvatně!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)