pátek 15. srpna 2014

Percy Jackson - Moře nestvůr

Včera odpoledne jsem dočetla další díl Percyho. A byla jsem nadšená.

Název: Percy Jackson - Moře nestvůr
Autor: Rick Riordan 
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 304


Mytologické bytosti ožívají...
Krvelačné nestvůry se bouří...
Bohové z Olympu kladou další úkoly...

Po klidném školním roce se na mně valí další problémy. Poslední den školy to začalo! Hodina tělocviku se proměnila ve vybíjenou s lidožravými obry a Grover se dostal do průšvihu. Další špatná zpráva: Táboru polokrevných hrozí zničení...Vydávám se s přáteli na výpravu, ze které se nemusíme všichni vrátit živí....
Jdeš do toho s námi? (oficiální text) 

 První díl Percyho se mi líbil. Ale druhý díl mi přišel ještě maličko lepší. Možná proto, že jsem ještě neviděla film. Nechávala jsem si ho totiž až po přečtení knihy :). Moře nestvůr mě velmi nadchlo. Některé scény mi přišly velmi originální a hlavně nečekané. Vždycky mě něco v knížce překvapilo. A ani jednou jsem se při čtení nenudila. Kniha mě skoro celou dobu bavila. nevím, jak to pan Riordan dělá, ale píše opravdu zábavným stylem. A hlavně čtenář v knize nenajde žádné sáhodlouhé popisování děje, které člověka dokáže unudit tak, až usne. V téhle knížce to prostě není. Čtenář se ani nenaděje a kniha ho pohltí tak moc, že se nedokáže odtrhnout. A pak se sám sebe ráno ptá:,, To už je 250 strana? Vždyť jsem to začala číst včera večer."

Během děje se setkáváme se spoustou nových postav. Percy se vydává  na další výpravu a my s ním zažíváme další dobrodružství. Poznáváme i řadu dalších nestvůr a bytostí, o kterých jsme třeba ani netušili. 
 
Když jsem knížku začínala číst, moc se mi do ní nechtělo. Ale pak mě tak pohltila, že jsem ji skoro neodložila. Dokonce jsem četla i odpoledne a to se mi moc nestává, protože v tu dobu většinou dělám domácí práce, ale tentokrát jsem se prostě nedokázala odtrhnout. Tolik mě uchvátila.
 
Všechny postavy byly skvělé. Moc se mi líbí, jaké přátelství měli mezi sebou Percy s Tysonem. A samozřejmě i Percy s Anabeth. To už jsou přátelé na život a na smrt. A Grover? Ten má veliké štěstí, že má takové přátele. No řekněte, kdo v dnešní době má kamarády, kteří by ho šli zachránit před jistou smrtí a sami riskovali svůj život?

 
 
Co s týče obálky knihy, tak z ní mám rozporuplné pocity. Na jednu stranu mě děsně štve, protože se špatně fotí :-D. A nevím, jestli se mi líbí nebo ne. Přijde mi zvláštní. Na druhou stranu mám už tenhle styl obálek u Percyho zafixovaný. U knih z této série už si neumím jinou obálku představit.

Knížku mohu všem doporučit. Všem, kteří mají rádi fantasy. Podle mě je to skvělá kniha. Klidně by mohla být delší :-D.  A ten konec! Ten opravdu stojí za to!

 
Hodnocení: 98%

3 komentáře:

  1. Já jsem až tak nadšená z druhého dílu nebyla, nicméně překvapil mě a navnadil na čtení dalších dílů. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych Tě zachránila vííííííííííš......nenechala bych Tě pohltit jisto jisté smrti :( :( Poslední fotka je překrásná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle sérii naprosto zbožňuji, přemýšlím, že si ji po Bozích Olympu přečtu zase :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)