sobota 8. listopadu 2014

Knižní přírůstky za měsíc říjen

Tenhle měsíc se mi nashromáždilo opravdu velké množství knih. Celkem mám nových úlovků 29. Což je naprosto ohromné a já snad nikdy tak velký počet knih najednou neměla (teda mimo Vánoc). Jsem ze všech knih nadšená a snad je co nejdříve přečtu. Teď už je Vám jdu ale ukázat :).

Nejdříve všechny pohromadě:

Knihy Bratr vlk a Toulavý duch mi jako jediné chyběly do celé série. Díky databázi knih a antikvariátu jsem je ale sehnala, takže už se můžu vrhnout do čtení :).

Recenzní výtisky od Fragmentu:
Druhý a třetí díl Paranormálů. První je stále na cestě :).

Výhra v soutěži duhobraní od Fragmentu:

Na vlnách podivna jsem koupila v Levných knihách a kniha Jsem roztříštěná mě stála jen stovku. Díky databázi :)
Zbylé dva díly série o Tryllech. Moc se na ně těším :-).

Knihy Erilian a Oksa Pollocková jsem ,,vydražila" na knižním srazu. Mimochodem, ten byl naprosto perfektní. Ale jelikož článků o něm bylo všude mraky, já jsem nic nepsala a schovala jsem si jen krásnou vzpomínku (a knihy). A co se týče níže vyobrazených knih: udělaly mi ohromnou radost! :-) Dokonce jsem si koupila i zbylé díly Oksy. A zbytek Eriliana si taky plánuji dokoupit :-).

Další knížky získané díky databázi :):

Dvě knížky, na které jsem opravdu zvědavá. Obě stály kolem 20 Kč :).


Série o dracích, recenze si můžete přeíst zde :).

Další přírůstek do sbírky N.Sparkse a druhý díl
 Tajností:

Na tyhle dvě knížky se velmi těším:


A Rudá jako rubín (kterou mám už přečtenou a bylo to výborné čtení!) a knížka o Bree Tannerové (chtěla jsem mít všechny ke Stmívání)

Ze všech knih jsem strašně nadšená! :). Líbí se Vám některé z knih? Nebo jste nějakou četli? :)







16 komentářů:

  1. Už jsem málem zapomněla jak vypadáš :(...úžasná sbírka knih! Víš, co by mě zajímalo? Zda je na světě někdo, kdo přečte tolik knih za rok, měsic nebo týden....podle mě by jsi byla vítězka na plné čáře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spousta lidí čte mnohem víc než já :). Ale až budu v důchodu, tak budu jen číst a chodit na procházky :-D

      Vymazat
    2. Tak ještě že ty procházky, kam s sebou vezmeš i Pavlika :D :)

      Vymazat
  2. NEČETLA, ale viděla jsem bezpečný přístav....oh, ještě teď jsem zasněná do toho filmu! Nádhera...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho ještě neviděla, chtěla bych si nejdříve přečíst knihu :). Nebo se na něj někdy můžeme podívat spolu :-)

      Vymazat
    2. Fantastický! Tak ať přečteš knížku, mrkneme spolu!!! :)

      Vymazat
  3. Tak to je opravdu velká kupa nových knížek a samé pěkné kousky :D Jo, díky databázi se mi jich taky povedlo pár ulovit :) Tygrovo prokletí a Rudou jako rubín jsem četla, můžu jen doporučit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudou jako rubín už mám přečtenou a taky se mi velmi líbila :-)

      Vymazat
    2. To je frčák! :D

      Vymazat
  4. Páni, to je opravdu pořádná hromada knih, to vezme tak dvě poličky v knihovně minimálně, ne? :D
    Pokud budeš psát o Rudé jako rubín nebo o Krátkém druhém životě Bree Tanerové, určitě se kouknu, obojí bych si chtěla přečíst. :-)
    Já jsem toho za říjen měla taky docela dost, ale dohromady jsem přečetla jen dvě knížky. o:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihovnu mám už naprosto plnou :-D Ještě, že mám hodného a šikovného tatínka a on mi vyrobí novou :-)

      Vymazat
  5. Wow tak to je úžasná sbírka knih! Některé jsem četla, ale nejlepší dle mého bylo Rudá jako rubín, vlastně celá série je úplně dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou opravdu překrásné knihy :) .. Některé znám, třeba tu sérii o dracích, ale jen podle obálek :) ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta série je docela dobrá, rozhodně je to zajímavý literární zážitek :-)

      Vymazat
  7. Poriadna nádielka. <3 Parádne knihy!! Uži si čítanie.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)