pátek 13. března 2015

Já a moje příšera

Název: Já a moje příšera
Autor: Dick King-Smith
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 122


Malá Kirstie najde se svým bratrem Angusem u moře záhadné vejce. Jaké to pro ně je poté překvapení, když se jim z něj vylíhne malá příšerka! Spolu s dědečkem se do záhadného tvorečka zamilují a dají mu jméno Crusoe. Ovšem s novým přítelem přicházejí i nové starosti. Crusoe velmi rychle roste, až se nakonec nevejde ani do zahradního jezírka. Dokáží spolu s tatínkem společnými silami přemístit příšerku do jezera, aniž by je někdo zpozoroval a odkryl tak jejich tajemství? 


Tahle nádherná knížka mi přišla dnes ráno. Stačil jediný pohled a byla jsem jí okouzlená. A když jsem se potom začetla do jejích milých a láskyplných slov....

Knížka je hodně útlá a skrývá v sobě docela velká písmenka, tudíž jsem ji měla velmi brzy přečtenou. I tak si mě ale na pouhých 122 stranách dokázala získat tak, jak to některé knihy ani nedokážou. Jedná se o velmi milý, sympatický a přátelský příběh, plny naděje a radosti. Pokud jste někdo viděl film a líbil se Vám, knihu Vám doporučuji. Už jen proto, že v knize není žádné zlo (např. bombardování za války). Po knize Podzemí to byla nádherná změna, kterou jsem vřele uvítala.


Kirstie je mladá slečna, která má ráda zvířata. Láskyplně se o Crusoa stará. Její mladší bratříček Angus je věčně hladový nenasyta. Crusoa má taky rád, i když mu musel dát rybičky, na které měl zálusk sám. A pak je tu Bručoun, dědeček výše zmíněných dětí. Než poprvé spatřil příšerku, byl to věčný mrzout. Ale Crusoe si ho na první pohled získal a vrátil mu štěstí do života. 

Obálka je nádherná, byla jsem knihou přitahována od prvního okamžiku, kdy jsem ji uviděla. Jsem strašně ráda, že jsem měla možnost si ji přečíst. A vím, že jsem ji nečetla naposledy.

Jedná se tedy o milé čtení, které určitě každého potěší. 

Děkuji nakladatelství Fragment za poslání recenzního výtisku.





Hodnocení: 5/5



6 komentářů:

  1. Pěkná recenze :D. A kniha má nádhernou obálku, ale asi se na ni zatím nechystám.

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha má takovou dost magickou obálku :) ... Navnadila si mě, určitě si ji přečtu.

    OdpovědětVymazat
  3. Obálka je super a vyzerá to na skutočne milý príbeh, ale mňa až tak veľmi neoslovil. Neviem, možno so správnou náladou by som sa do čítania pustila, kto vie :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tato knížka je i zfilmovaná. Překrásný příběh a film je to také skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta obálka je kouzelná. Asi jsem se zamilovala. ^^
    Na knížku se ale v nejbližší době nechystám, mám jich ještě dost v záloze. Možná někdy přijde její čas :D
    Moc pěkná a milá recenze :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)