středa 6. května 2015

Boj o prince pokračuje

Název: Elita
Autor: Kiera Cassová
Počet stran:279
Nakladatelství: Cooboo
 
 
America Singerová postoupila do Elity. Nyní už včetně ní zbývá pouze 6 dívek a napětí sílí. Vztahy se vyostřují. Děvčata dostávají zadané různé úkoly a jejich zpracování je důležité pro výběr toho, kdo bude vyřazen a kdo zůstane.
Mezitím se America vypořádává se svým nerozhodným srdcem. Kdo je pro ni ten pravý? Aspe je její jistota, ví, že miluje jenom ji. Ale Maxon je neodolatelný. Koho si nakonec vybere? A vydrží zůstat v soutěži?

Na druhý díl Selekce jsem se velmi těšila. Když jsem si ke knize sedla poprvé, musela jsem ji po chvilce odložit. Víte, já strašně nemám ráda milostné trojúhelníky. Zanedlouho jsem ovšem dala knize druhou šanci a jelikož bylo venku pošmourno a v tomhle počasí není lepší činnost než čtení, ještě ten den jsem ji dočetla. Nakonec jsem se od knihy nemohla odtrhnout.
 
America mě chvílema velmi štvala. Chápu, bylo toho na ní moc. Ale že nedokáže udržet ani jedno tajemství, to mě rozčilovalo. Kdybych mohla, tak jí tou knížkou klepnu po hlavě. A cose týče jejího vztahu s Aspenem nebo s Maxonem - doufám, že se už brzy definitivně rozhodne.
A pak je tu Maxon. Toho bych klepla knížkou nejmíň 5x. Celou dobu na mě princ působil docela dobře, ale potom, co prováděl s Celestou, u mě hluboce klesl. Doufám, že v dalším díle se dá trošku do kupy a nebude se chovat tak, jak se choval teď. Proutník jeden.
 
 
Knížka byla napsaná velmi čtivě. Stránky ubíhaly samy a já se nestačila divit, kolik jsem toho za tu chvilku přečetla. Děj byl celkem dobrý. Nechybělo zde napětí, vzpoura, láska, komplikace a milá i nemilá překvapení.
 
U hodně recenzí na tuhle trilogii se dočítám, že je škoda názvů knih, když je každému hned jasné, jak to dopadne. Popravdě, když jsem četla Elitu, tak jsem byla mnohokrát vděčná za nadějné názvy. Tolikrát jsem se chytala stébélka naděje, že přece America vyhraje a všechno dobře dopadne. A i teď se tím utěšuju, jinak nevím, jak bych vydržela až do vydání posledního dílu (v říjnu).
 
 
Obálka je krásná, i když z těch tří asi nejméně hezká (jelikož nemám ráda červenou). Líbí se mi ale, jak krásně ladí k prvnímu dílu, v knihovničce vedle sebe krásně vypadají.
 
Elita je velmi hezké čtení a pokud jste četli Selekci, určitě neváhejte a přečtěte si i druhý díl této trilogie :).
 
Hodnocení: 4/5
 
 
 

2 komentáře:

  1. Jak o tom tak píšeš, nevím, jestli bych na tuhle knížku měla nervy. Radši dám asi přednost nějakým bez milostných trojúhelníků a bez takových hlavních hrdinů, protože já se u knížky potřebuju uklidnit, ne naštvat. :D Jinak pěkná recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Selekce se mi dost líbila, takže se na Elitu už strašně těším. Ale toho milostného trojúhelníku se začínám docela děsit :D
    Jinak skvělá recenze :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)