čtvrtek 11. června 2015

Novinky z vodní říše

Spolu s Pavlikem jsme k sobě asi před měsícem a půl dali samce a samičku bojovnice pestré (Betta splendens). Oba k sobě zahořeli láskou a z jejich milostného pouta se narodila spousta maličkých bojovnic. Mrňátka si ale prošla nelehkou cestou. Musela se naučit plavat, chytat malé artemie, nadechovat se vzdušného kyslíku a růst. Nebylo to nic lehkého, ale všichni to zvládli. A teď, když už jim je měsíc a půl, jsou z nich začínající puberťáci. Jsou strašně krásní a nenažraní. Nedávno jsme je s Pavlikem přestěhovali do většího akvária, kde si můžou (spíš musí) pořádně protáhnout ploutve. Chytání artemie je zase o něco složitější, jelikož ji unáší proud způsobený filtrem. Díky tomu se ale z našich mláďat stali pořádní lovci. A teď bych Vám je ráda představila :).
 
Nejdříve Vám ukážu rodiče:
 
Samec:
 
 
 
Samička (je strašně aktivní, na chvíli se nezastaví a je velmi těžké ji vyfotit, což asi prťata zdědily po ní) :
 
 
Oba spolu:
 
 
 
A mláďátka od malička až po teď:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Příště Vám ještě ukážu krevetky :).

9 komentářů:

  1. Jů, to je hezké, takhle zdokumentovat vývoj rybiček! :) Nikdy jsem malé neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerajú krásne, aj rodičia aj potomkovia :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já zatím viděla jen maličká paví očka, která jsem dřív měla. Ale takhle droboučké bojovnice vidím poprvé. Jsou krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása :) Asi svému beťáčkovi pořídím také nevěstu, už jsem o tom dřív přemýšlela a ta mláďata jsou krásná :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je parádní :D Moc krásné rybičky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak ty jsou vážně skvělé a roztomilé! Taky jsme dřív měli rybičky, ale dostala se k nim nějaká nemoc a všichni najednou pochcípali :( Tak teď máme jen křečka :D
    Jinak, nechtěla by sis na blog přidat "Pravidelné čtenáře", abych se mohla zapsat a tvoje články na mě vyskakovaly při přihlášení na blog? :D

    OdpovědětVymazat
  7. aaaaa to je nadhera nadhera nadhera ! bojovnice jsem kdysi taky mela a sice mi postavili penovy hnizdecko, coz bylo super koukat jak to tam "foukaji", ale nikdo z toho nic nebylo :( kazdopadne samecek dela krasu i sam o sobe. taky jsem mela modryho :) strasne bych chtela zelenyho, ale jeste jsem ho nikde ve zverimexu u nas nepotkala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve zverimexu jsou ty zvířátka úplný chudáci. Je lepší brát betty přímo od chovatele :).

      Vymazat
  8. Nevěřím svým očím...viděla jsem vždy jen úplně černé. Jsou velkolepý :) A těch mrňátek je! :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)