pondělí 14. září 2015

Knižní přírůstky za srpen 2015

Konečně jsem tu s článkem o nových knihách pořízených za srpen 2015. I tentokrát jich je dost, ale jen díky Levným knihám, kde jsem pořídila 7 dílů Soney (skloňuje se to tak?). Tak se pojďme mrknout, jaké knihy mi přibyly.

Všechny knihy v níže vyfocené poličce jsou nové. Za srpen mi tedy přibylo 21 knih.


První tři díly ze série Sedmý smysl. Nedávno jste u mě na blogu mohly číst recenzi na první díl. Pokud jste knihy nečetli, určitě to změňte, nebudete litovat.

Tyto tři knihy jsem Vám ukazovala v rozbalovačce, ale hodně z Vás mi psalo, že je série zklamala. Trošku mě Vaše názory odradily, ale určitě dám knihám šanci.


Dva díly HP v angličtině (jsem z nich tak nadšená a jsem jejich hrdým vlastníkem!) a Prázdné místo koupené za skvělou cenu 90 Kč v Tescu. 


Tyto čtyři knihy mám jako recenzní výtisky. Zaklínače jsem Vám zveřejnila včera a v následujících dnech se můžete těšit i na zbylé knihy. Určitě se těšte! :).


Rubyina lžička  už dříve jsem ji měla, ale pak jsem ji myslím věnovala do soutěže. Tenkrát jsem neměla pocit, že ji mám číst. Ale teď mě tak silně oslovila, že jsem si ji pořídila znovu. Kupována v LK za 19 Kč.

A nakonec úžasná Sonea. Myslím, že to byla jedna z nejlepších koupí za poslední rok. Skvělé hodnocení, nízká cena (oproti běžné) a navíc mají knihy vázanou vazbu. No neberte to! :)


Doufám, že se Vám knihy líbily a třeba Vás i zaujaly a můj článek Vás tak inspiroval ke koupi některé z výše uvedených knih. Protože knih není nikdy dost! :).

8 komentářů:

  1. Tak to jsou úúúúžasné přírůstky! Spoustu opravdu závidím! :) HP v angličtině taky plánuju, protože tyhle obálky jsou boží!
    Smečku jsem četla a taky mě bohužel zklamala. První díl se mi líbil, ale pak už to šlo z kopce. Hlavně koncem to autorka dost zklazila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že obálky HP se vydařily :). taky se nad nimi neustále rozplývám :). Určitě si anglické vydání pořiď! :)

      Vymazat
  2. Skvělé přírůstky! :D Přeji hodně času na jejich čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, teď čas docela mám :). Škola mi začíná až koncem září :).

      Vymazat
  3. Wau, samé skvelé prírastky! HP - zvidím, Prázdne miesto mám, je to zaujímavý a svojský román. Na sériu Sonea som počula samé chvály a rada by som si ju prečítala, len sa k nej zatiaľ nemám ako dostať. Každopádne prajem príjemné čítanie! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším na čtení recenze knihy Všechny malé zázraky, koukala jsem, že už jsi ji napsala. :) Užij si Harryho a Prázdné místo.
    Co se Smečky týče, čekám na tvůj názor, sama jsem o čtení kdysi uvažovala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). No, já teď tu Smečku tak nějak odložila na neurčito. Ale snad se brzy dočkáš :).

      Vymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)