pondělí 21. září 2015

Nové květiny

Dneska Vám ukážu tři nové květiny, které jsem pořídila v Tescu za nádhernou cenu. Víte, vždycky čekám, až jim začnou ty květiny odkvétat atd, protože pak je velmi zlevní. A to je případ i těchto tří.

První květina, kterou jsem pořídila, je Coffea Arabica. Jelikož se v Tescu neumí o květiny starat, začal mít na horních listech hnědé skvrny. A protože už je to kosmetická vada na kráse a nikdo by si tu květinu nekoupil, zlevnili ji. Tento kávovník stál myslím původně 100 Kč, možná více. Po slevě mě vyšel na nádherných 38 Kč i s květináčem. Když jsem ho přinesla domů, odtrhla jsem listy s hnědými skvrnami (celkem byly asi 4) a teď mi dělá doma parádu :). Je nádherný a já jsem na něj moc pyšná :).



Další květinou byla kolopejka (kalanchoe), která byla z původních asi 60 Kč zlevněná na 20 Kč, protože odkvétala. Moc se těším, až bude opět kvést (poupátka už má), protože květy by měla mít bílé a složité.


Poslední květinou je pokojový jasmín, neboli Stephanotis. Původně stál asi 150 Kč, ale protože odkvetl, zlevnili ho na krásných 48 Kč. Nikdy jsem jasmín neměla, tak jsem zvědavá, jestli mi pokvete :).


Jak vidíte, dají se květiny koupit opravdu levně. Ovšem pokud byste chtěli praktikovat to co já, je dobré o květinách něco vědět. Protože když si koupíte květinu, která bude přelitá a už začne uhnívat, nemáte šanci ji zachránit. Proto buďte při nakupování pozorní, prozkoumejte celou rostlinu a až pak kupujte.

V pátek mi přišly domů lístečky mini fialek. Teď jsme se do nich s přítelem docela zbláznili, takže jich máme doma poměrně dost. Jsem zvědavá, kolik lístečků se nám uchytí. Nyní to u mě tedy vypadá nějak takto:


A dnes ráno jsem zasazovala zakořeněné listy fialek:


Momentálně doma řeším problém, kam všechny rostliny umístit. Mám totiž poměrně tmavé místnosti, což květinám neprospívá. Ale já to nějak vymyslím :).


6 komentářů:

  1. Krásne prírastky do rastlinnej ríše :-) Najviac ma zaujal ten kávovník, vyzerá super! A cena rozhodne výborná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Snad se ti povede všem květinkám najít hezké místečko. :)
    A kávovník bude opravdu na kávu? (ani nevím, jak pěstování kávy funguje, jen že se ta zrna upraží a rozemelou :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kávu nepiju, ale rozhodně je to zajímavá rostlinka :).

      Vymazat
  3. Pěkné, pěkné, jen u mě doma by moc dlouho nevydržely... po pár zkušenostech jsem totiž zjistila, že jsem na pěstování květin antitalent :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To spousta lidí :D. Každý má talent na něco jiného :).

      Vymazat
  4. Mě doma pozdechá všechno :D A naopak kvítka složité na pěstování, které jiným lidem vůbec neprospívají, mi rostou jedna radost :). Nejraději mám sukulenty, kaktusy, dračince a masožravky :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)