pondělí 2. listopadu 2015

Vyhlášení obří podzimní soutěže! :).

Do včerejšího dne jste se mohli zapojit obří podzimní soutěže. Děkuji všem, kteří se zúčastnili. Vylosovala jsem celkem 3 výherce a byť si hodně z Vás napsalo o Všechny malé zázraky, podařilo se mi vylosovat lidi tak, že každý měl napsanou jinou knihu. Takže mám moc radost, že to takhle hezky vyšlo. A jak to dopadlo?

Všechny malé zázraky vyhrává - Tereza Výletová
21. den vyhrává - Martina Krausová
Tohle není kniha - Martina Macková

Všem výhercům gratuluji!! :).

Hodně z Vás něco nevědělo a ptali jste se mě, jestli přidám správné odpovědi. Tady to máte:

A) Loga nakladatelství, e-shopů a knihkupectví.

1) Megaknihy.cz

2) Bux.cz 

3) Kvalitniknihy.cz

4) Paseka
5) Beletrie.eu

6) Mytago

7) Knihy Dobrovský

8) Grada

9) Fragment

10) Yoli

C) Obálky knih
1) Druhá stříbrná kniha snů
2) Šepotání
3) Malé ženy
4) Talon
5) HP a Fénixův řád
6) Kaštanový král
7) Selekce
8) Inheritance
9) Letopisy Narnie - lev, čarodějnice a skřín
10) Zápisník jedné lásky

Kouzla jste všichni věděli a tajenka byla Knihomol, na kterou jste myslím taky všichni přišli. Nakonec to nebylo tak těžké,že? :)

Výherce prosím, aby mi do 72 hodin napsali na e-mail elenyaindil@seznam.cz svoji doručovací adresu. Pokud se do té doby neozvou, losuji jiné výherce.

7 komentářů:

  1. Gratuluju vítězkám :)
    A díky za správné odpovědi, Mytago mě fakt dostalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufala, že Vám něco aspoň trošku zavaří mozkové závity :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji výhercům :D Kaštanový král! Tak to by mě fakt nenapadlo... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Samozrejme, oceneným gratulujem! :D Ja som sa napokon akosi nestihla zapojiť, čo už, možno nabudúce :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuju za soutěž a parádní kvíz! :D Taky gratuluju ostatním výhercům a já strašně moc děkuju za výhru!!! Je to poprvé, co jsem něco vyhrála a jsem z toho strašně nadšená! :D Děkuju, děkuju, děkuju :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)