středa 4. května 2016

Jak šel čas s mojí knihovnou

Dneska bych Vám ráda ukázala, jak šel čas s mojí knihovnou. Svoji první knihovnu jsem dostala v roce 2011 nebo 2012, když jsme se přestěhovali do rodinného domu. Měla jsem z ní obrovskou radost a hned se pustila do jejího zaplňování.

Bohužel fotku z doby, kdy jsem knihovnu dostala nemám nebo jsem ji nenašla. Ale mohu Vám ukázat pár fotek, jak se začínala plnit.


 Jak je vidět, knihovnu jsem nepoužívala jen na knihy. V tu dobu jsem knih neměla tolik, takže jsem poličky v knihovně používala na umístění věcí, které jsem neměla kam dát. Knížky byly trošku bez ladu a skladu. 
 Jediná fotka, kterou se mi podařilo najít, kde je knihovna docela zaplněná:
 A tohle už je z nedávné doby. To jsem zrovna poličky utírala od prachu, takže jsem musela celou knihovnu vystěhovat, vytřít a zpátky nastěhovat. Je to docela fuška, ale strašně mě to baví :).
A poslední fotka bílé knihovny zobrazuje aktuální stav. Levou část knihovny zaplnily fialky, které jsou mojí další velkou vášní (rostliny obecně). A v pravé části si hýčkám pro mě největší poklady.

Druhou knihovnu jsem dostala k narozeninám v roce 2014. Tentokrát má hnědou barvu, protože se nachází ve vedlejší místnosti.


 Knihovna se velmi brzy začala plnit.
 Na pár posledních poliček jsem si musela ještě chvilku počkat.

 Tady jsem opět utírala prach na poličkách.
 A momentální stav. Začala jsem dělat druhé řady, protože by se mi knihy jinak do poliček nevešly. Nehledejte v rozmístění knih systém, momentálně knihy rovnám všelijak. O prázdninách bych se na poličky ráda vrhla a přerovnala všechny knihy. Teď není moc čas :).

Momentálně to tedy u mě vypadá takto: 

Místa v knihovnách je pořád habaděj, takže jeho nedostatkem netrpím. Je krásné pozorovat, jak se mění složení a pořadí knih. 

Tak to by byly mé dvě knihovny a pár knih v nich :).

16 komentářů:

  1. Jů, to je moc pěkný článek. A tvé knihovny jsou boží, závidím ti je. A knihovna na fialky je taky bezva věc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). A není proč závidět, vždyť ty máš taky úžasné knihovny! :).

      Vymazat
  2. Páni!!! :) Vážne veľmi krásna knihovňa!! :) Veľmi ti závidím, v mojej izbe sa niečo také nezmestí! :) Prajem ti, aby sa tvoja knižnica rozširovala a rozširovala a rozširovala! :) Pekný deň ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si dřív o knihovně taky mohla nechat zdát, ale od té doby, co jsme se přestěhovali, je to fajn :D. A hlavně mám naprosto úžasného tatínka, který mi obě dvě vyrobil.

      Vymazat
  3. Krásný článek! :) Máš super knihovny, a tolik knížek :O Doufám že jednou na tom budu podobně ! :)
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). To víš, knihy syslím na důchod - to budu jenom číst a číst a chodit na procházky :D. Zatím těch knih je zhruba kolem 500 kousků, což se dá nastřádat poměrně rychle :).

      Vymazat
  4. Páni, máš ohromnú knižnicu a je skvelé sledovať ako ti postupne pribúdajú knihy :-) Máš naozaj mnoho titulov a dúfam, že sa ti knižnica bude aj naďalej rozširovať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Taky se mi moc líbí, že mohu vidět ty proměny v počtu knih. Je to moc hezké :).

      Vymazat
  5. Moc pěkně se ti ta knihovna zaplnila :D A máš ji moc krásnou, radost na ní koukat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se rada kocham temi zmenami. Krasna knihovnicka :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ani nevíš, jak ti závidím. Dvě knihovny! Fialkový nápad se mi líbí, ale asi bych se bála, že by se mi tam hodně držela vlhkost.
    Jsou doopravdy krásně zaplněné. :3 :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)