pondělí 6. června 2016

Rozbalovačka 36

Nedávno mi přišel balíček z bux.cz. Měli tam poměrně velké slevy ku příležitosti Světa knihy. A i když jsem na Svět knihy jela, tyhle jsem si objednala přes internet. A ještě že jsem to udělala, protože na stánku Euromedia bylo tak narváno, že jsem tam byla jen minutku a co jsem zběžně prolétla knihy pohledem, neviděla jsem všechny, které jsem si objednala. 

Jaké knihy balíček ukrývá?



 Objednala jsem hned 8 knih, z toho Noční motýli III. je kniha pro přítele. Na její dotisk jsme čekali strašně dlouho. Honem jsme ji objednali, jelikož knihy o motýlech rychle mizí a pak nejsou k sehnání. Teď máme konečně sérii kompletní (jsou ještě knihy Noční motýli I., II.)
 Tohle jsou tedy knihy pro mě. Ceny byly naprosto úchvatné.

Zapomenutá Hellas od Phillipa Vandenberga - 19 Kč. Od tohoto autora jsem četla Zapomenutého faraona a kniha se mi moc líbila. Postupně bych si tak ráda doplnila do knihovny všechny jeho knihy.

Kniha duší od Glenna Coopera - 49 Kč. Jednu knihu už od G. Coopera doma mám, takže volba byla jasná.

Apokalypsa II. - 19 Kč. Nad knihou jsem nejdříve váhala, ale nakonec jsem si řekla, že by mohla zajímat taťku. Je to sice druhý díl, ale jestli jsem se za ty dva roky v knihomolských vodách něco naučila, tak to, že trpělivost knihy přináší.

Koruna - 19 Kč. Po téhle knize jsem pokukovala již dříve, když byla asi za 100 Kč. Ale netáhla mě k sobě tolik, takže jsem její koupi odložila. A vyplatilo se to.

Knihkupec - 19 Kč. Přiznám se, tuhle knihu jsem si koupila jenom kvůli názvu. Námět sice taky vypadá slibně, ale knihu jsem měla v košíku dřív, než jsem si přečetla anotaci.

Smolný rok  - 19 Kč. Tuhle knihu jsem vzala hlavně pro babičku. Víte, jsem teď ve velmi hektické situaci - obstarávám babičce knihy na čtení. A jelikož je babička v důchodu, bydlí v paneláku a nemá moc co dělat, tak neustále čte. Nedělá ji problém přečíst 9 knih za 14 dní. Už si z ní dělám srandu, že je jako knižní kyselina. Největší problém ale je, že já mám sice doma přes 500 knih, což je bohatá zásoba, ale z toho asi 450 knih je fantasy žánr, který babička nečte. No, a teď Lucinko čaruj.

A poslední kniha je Růže podzimu - 19 Kč. Jedná se o druhý díl, ale první díl jsem si pořídila v LK (asi za 69 Kč). 

Z knih jsem nadšená, velmi ráda nakupuji za takové nízké ceny (doufám, že jsem je napsala správně) :).


14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jojo, když jsou na buxu slevy, to se pak hezky objednává :).

      Vymazat
  2. Tak to mas peknou sbirku. Nektere jsem mozna videla i v LK. Kazdopadne o nic jsi na stanku euromedie neprisla. Byla tam hlava na hlave a zase tolik knih tam nemeli. A z vyprodeje temer nic nezbylo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na stánku Euromedie musela doslova protlačit k tomu stolu s knihami ve výprodeji, ale žádná mě tam nezaujala. Všechny dobré už asi byly fuč :).

      Vymazat
  3. Stále si říkám, že budu bux sledovat, a stále na to zapomínám :D Jak často mají ty výprodeje? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že dost často, ale nepravidelně :D.

      Vymazat
  4. Ty prostě umíš pořizovat knížky výhodně. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, takové krásné přírůstky :D Škoda, že jsem tenhle výprodej propásla, asi to budu muset začít pořádně sledovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to se vyplatí :). Když to stíhám, tak na slevy upozorňuji, ale tentokrát jsem to nestihla ;).

      Vymazat
  6. Knihy vyzerajú skutočne super! Veľmi rada by som si prečítala Ružu podzimu, keďže jednotka sa mi páčila :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jak jsi psala u mě- přišel mi hodně podobný balíček :-D
    S Temnou hrdinkou to máme úplně stejně :D

    OdpovědětVymazat
  8. To je docela pěkná nálož, a vypadá to na samé pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)