pondělí 11. července 2016

Rozbalovačka 39

Přišel mi recenzní výtisk od nakladatelství Slovart, na který jsem se neuvěřitelně moc těšila. 


 Možná už poznáte, o kterou knihu se jedná.
 Jupííí! Magická místa z filmů o Harrym Potterovi. Kniha mě velice nadchla, už se těším, až Vám na ni sepíšu recenzi.

Už jste tuto knihu viděli nebo ji máte dokonce doma? :)

10 komentářů:

  1. Krásná knížka. Já sice nejsem tak velký milovník HP jako jiní, takže si knihu pořizovat nebudu, ale jinak se mi opravdu líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naprosto skvělá, už jsem se do ní začetla a nemohu si ji vynachválit! :).

      Vymazat
  2. Pěkný přírůstek, já zatím nemám HP přečteného, takže i tuhle knihu vynechám, ale tobě, ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Počkej na recenzi... až napíšu všechny své dojmy, nebudeš ji už chtít, ale nutně potřebovat! :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Je naprosto skvělá :). Jako HP fanoušek jsem z ní nadšená a nezklamala mě :).

      Vymazat
  5. Určitě musela udělat radost!! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)