sobota 10. září 2016

Podzimní soutěž!

Jedna soutěž nedávno skončila a hned je tu další. Tentokrát podzimní. 

Pravidla soutěže:
1) Soutěž je určena jen pro obyvatele ČR.
2) Doba trvání je do 30. září 2016.
3) Výherce informuji e-mailem. Má 48 hodin na odpověď, jinak losuji jiného.

A o jaké ceny se soutěží? Na výběr je z několika knih:
K výhře budou přidány i další drobnosti. Záložky, placky atd. 
Tímto bych ráda poděkovala nakladatelstvím Yoli, Mytago, Host, Slovart a e-shopům Martinus.cz, Dobré knihy, Mega knihy a Euromedia za poskytnutí propagačních materiálů do soutěže.

A co pro šanci na výhru musíte udělat? Stačí, když vyplníte formulář.


Snad se Vám bude soutěž líbit. Přeji všem hodně štěstí! 

7 komentářů:

  1. Opět parádní soutěž a obálky tentokrát byly docela lehké (aspoň myslím, že jsem je trefila :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já je na příště udělám extra těžké, jo? :D

      Vymazat
  2. Výborná súťaž, až na jednu obálku, ktorú som nevedela som snáď uhádla všetky, uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zpětně gratuluji vítězům minulé soutěže - ano, moje aktivita je chválihodná... snad se to ale ke konci září zlepší.
    Opět zajímavě vymyšlená soutěž chválila jsem úkoly minule a chválím je i teď. Tak snad mi to tenkrát vyjde :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj
    Kdy bude vyhlášení?

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)