neděle 22. června 2014

Erilian

Moji milí čtenáři,
chtěla jsem se zeptat - četl někdo z Vás knihy s názvem Erilian? :) V týdnu jsem je viděla v Praze na nádraží v knihkupectví. První jsem viděla 3. díl, který mě svou obálkou úplně ohromil. Je  moc krásná :).

Přemýšlím, že bych si je pořídila a přečetla. Ale ráda bych nejdříve znala názor od Vás, pokud jste je někdo četl :).




Obrázky jsou z googlu :).

8 komentářů:

  1. Já si jich zase všimla na Facebooku na stránkách CooBoo. Ale nečetla jsem je. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Erilian jsem zatím ještě nečetla. Jsou od nakladatelství CooBoo a dost je na svých stránkách propagují. Já je mám v plánu určitě také číst :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, já se až stydím, ale v poslední době čtu jen detektiivky, snad mě to taky už konečně přejde.

    Chci ti říct, že jsem včera zrušila blog, už to nějak nešlo dál.
    Posílám pozdravy a přeju nádherné léto. Neloučím se, občas budu aspoň přihlížet, co je u tebe nového a jak se rozrůstá knihovna. ;-)

    Adamová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na detektivkách není nic špatného. Můj přítel taky čte jen detektivky. Každému holt sedí něco jiného :).

      Všimla jsem si toho hned ten den, napíšu Ti mailík :).

      Vymazat
  4. O knihách som ešte nepočula, ale obálky vyzerajú naozaj krásne, najmä tá prvá :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)