neděle 15. června 2014

Kouzlení

Název: Kouzlení
Autor: Aprilynne Pike
Nakladatelství: Fortuna Libri
Počet stran: 360



Laurel stráví letní prázdniny na Akademii v Avalonu. Musí se naučit alespoň základní dovednosti podzimní florely, aby mohla ochránit sebe a své milované před trolly. Kvůli dlouhému pobytu v Avalonu se více setkává s Tamanim, který ji ukazuje nejkrásnější části města. Laurel se musí smířit s rozlišováním florel a florů na různé společenské vrstvy.
Když léto skončí, Laurel opouští Avalon. Doma zjišťuje, že se od ní její maminka odcizila a že jsou skoro na každém kroku trolové. A pak se ještě vyhrotí situace mezi Davidem a Tamanim. Dokáže Laurel ochránit svoje milované před troly? Najde si k ní její maminka zase cestu? A rozhodne se Laurel pro Davida nebo Tamaniho?




Když jsem dočetla první díl této série s názvem Křídla, byla jsem nadšená. Honem jsem se pustila do čtení tohoto dílu. Ale nějak mě nezaujal. Takže jsem knihu na nějaký čas odložila. Po nějaké době jsem se k ní vrátila a hned mě okouzlila. Občas prostě na čtení určité knihy není ten správný čas :).

Na knihách od Aprilynne Pike se mi moc líbí, jak jsou protkané láskou. Tady má Laurel dva chlapce, kteří ji  okouzlují. Davida z lidského světa a Tamaniho ze světa florel. Když jsem četla pasáže s Davidem, u srdce mě hřál láskyplný pocit. Byl na ni tak strašně moc hodný. Ale když jsem pak četla o Tamanim, cítila jsem stejný pocit. Oba Laurel neuvěřitelně milují a udělali by pro ni cokoli. Ale Laurel nemůže mít oba, takže se musí pro jednoho rozhodnout. Obdivuji ji, já jsem nedokázala posoudit, kdo by pro ni byl lepší. Nakonec se ale rozhodla. Jenže nic není jisté, tak jsem zvědavá, jaké bude pokračování v dalších dílech.



Laurel je hodná dívka, která je zamilovaná do dvou chlapců. Zároveň je na ni vyvíjen velký tlak ze strany trolů. Má opravdu pevné nervy.
David je zamilovaný do Laurel. Kvůli ní už po několikáté riskuje život, ale nedokázal by bez ní být.
Tamani na Laurel čeká už spoustu let. Je jí tak věrný, že za všechny ty roky nechtěl nikoho jiného. Jen ji.


Kniha je napsaná velmi čtivě. Přečetla jsem ji během pár dní. Dokonce mě tak zaujala, že jsem na ni musela pořád myslet. Opravdu velmi povedená kniha. Myslím si, že autorka umí velmi dobře psát.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)