pátek 19. září 2014

Osud

Závěrečný díl této krásné série :)

Název: Osud
Autor: Aprilynne Pikeová
Nakladatelství: Fortuna
Počet stran: 306


Vílí říši hrozí smrtelné nebezpečí. Laurel a Tamani jsou připraveni postavit se na odpor silám zla a Avalon ubránit. Naštěstí v tom nejsou sami, na pomoc jim přichází David a další věrní přátelé. Jejich odvaha sehraje v boji významnou roli.

Podaří se Laurel a jejím přátelům zachránit Avalon?
Komu dá Laurel nakonec přednost - Davidovi, nebo Tamanimu?
Závěrečný díl série přináší dramatické rozuzlení celého příběhu.
Když jsem dočetla Iluze, tak jsem se velmi záhy vrhla na poslední díl. A v něm vše vrcholí a rozplétají se všechny nejasné okamžiky v knize. Nechyběla zde akce, překvapení, napjaté momenty ani okamžiky radosti a úlevy. 

Co se týče postav, tak David je opravdový hrdina, bez kterého by neměl Avalon ani nejmenší šanci. Tamani dokazuje hloubku svých citů k Laurel. A Laurel nakonec vyřeší obrovský problém Avalonu. Všechny postavy jsou šlechetnější, lepší a odvážnější. Od prvního dílu všichni hodně vyspěli.



Knížka byla velmi dobře napsaná, stejně jako ostatní díly. Naštěstí se tu už tolik neřešil milostný trojúhelník, což jsem uvítala. Konec byl docela zvláštní, protože se po událostech v Avalonu přesunujeme několik let do budoucnosti a celá kniha končí tak, jak to jistě žádný čtenář nečekal. Obálka knihy je nádherná. S prvním dílem Křídla jsou nejhezčí z celé série. 

Docela mě mrzí, že už jsem přečetla všechny knihy této série. Ráda bych totiž dál četla a vroucí lásce Tamanimu k Laurel. O jejich citech a povahách. Kdybych měla zhodnotit celou sérii, tak bych řekla, že se mi opravdu hodně líbila. Má originální námět, nechybějí radostné ani strhující momenty a čtenář je neustále překvapován. Samozřejmě je to spíše pro mladší čtenáře, možná do 15 let, ale Ti z Vás, kteří v sobě mají neustále fantazii dítěte jako já, se do celé série zamilují. Vážně jsem z ní nadšená a jsem ráda, že ji v knihovně mám.

Takže milá Pampelišková V. určitě si ji brzy přečti! :)

Hodnocení knihy: 97%



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)