úterý 23. září 2014

Účastním se Hřejivé výzvy

U mé oblíbené blogerky Vlasty jsem se dočetla o této velmi zajímavé výzvě. O čem je si můžete přečíst zde - na blogu druhé zakladatelky výzvy Iris. Věřím, že si děvčata daly s tímto projektem opravdu práci, takže jsem velmi vděčná, za jejich čas nad tím strávený. Ráda se zapojím a doufám, že vše stihnu v daném termínu :).


Úkoly: 

  1. Místo, které miluješ (libovolný útvar)
  2. Příběh jakéhokoliv předmětu z tvého pokoje
  3. Báseň, v níž použiješ tato slova: modrá, nedůvěra, polovina, brnknout
  4. Pouze dialogy, prosím! (libovolný útvar)
  5. Příběh začínající slovy: "Myslel jsem, že jsem viděl..."
  6. Jak se mohla událost včerejšího dne vyvinout jinak (libovolný útvar)
  7. On a ona se srazili v knihovně. Popiš situaci.
  8. Příběh na motivy snu, který se ti zdál
  9. Oceán (libovolný útvar)
  10. Napiš o místě, které chceš navštívit
  11. Postavit se strachu čelem (libovolný útvar)
  12. Příběh, v němž použiješ cestování časem
  13. Jakákoliv báseň
  14. Příběh o rande naslepo psán v první osobě
  15. Libovolný útvar inspirován tvou oblíbenou písní
  16. Příběh o vesmíru
  17. Popiš jakoukoliv svou vzpomínku z dětství
  18. Příběh, který se odehrává ve 100 let vzdálené budoucnosti
  19. Kousek historie (libovolný útvar)
  20. Napiš cokoliv stylem nebo na motivy svého oblíbeného spisovatele
  21. Superhrdina, který zachránil den (libovolný útvar)
  22. Příběh začínající slovy: "Sáhla na malou krabičku ve své kapse a usmála se..."
  23. Tvá posedlost (libovolný útvar)
  24. Napiš něco o místě, kde jsi vyrůstal/a
  25. Život jde dál (libovolný útvar)
  26. Něco, čeho jsi dnes byl/a svědkem
  27. Příběh o třicátém obrázku ve tvém telefonu/počítači
  28. Noc (libovolný útvar)
  29. Příběh, v němž použiješ slova: dědeček, fotoalbum, pošta, desky
  30. Stát u propasti (libovolný útvar)
  31. Chuť tvého oblíbeného jídla
  32. Příběh o smyšleném tvoru
  33. Příběh nebo báseň o ledu
  34. Interview
  35. Příběh odehrávající se kdykoliv před rokem 1950
  36. Příběh, který se odehrává během sportovní události
  37. Noc (libovolný útvar)
  38. Příběh začínající slovy: "Nedočkavě pohlédl na své hodinky..."
  39. Den náhody (libovolný útvar)
  40. Město (libovolný útvar)
  41. Příběh odehrávající se na lodi
  42. Žánr, který jsi ještě nikdy nepsal/a
  43. Úryvek z knihy, kterou právě píšeš
  44. Konec (úplně cokoliv; povídka, báseň, může to být i bilance celé Hřejivé výzvy...)

Bonusy:
  1. Napiš o cizím člověku, kterého jsi dnes viděl
  2. Úmrtní oznámení o historické postavě
  3. Klasická pohádka
  4. Místo, které existuje pouze ve tvé mysli (libovolný útvar)
  5. Vymysli 10 náhodných slov a vytvoř svou definici

Takže ještě jednou chci poděkovat oběma dívkám, kteří vymyslely tuto krásnou výzvu :).

PS: Jestli mám někde překlepy nebo kostrbaté věty, tak se omlouvám. Dnes jsem vstávala brzy a už na mě padá únava. A to jsem před chvilkou dopsala recenzi, kterou Vám sem brzy dám. Takže se máte na co těšit! :)


3 komentáře:

  1. Jsem opravdu moc ráda, že se účastníš!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nápad se mi líbí! Přemýšlím, že bych se taky zapojila, ale nevím, jestli bych to stíhala časově...a taky bych asi nesplnila všechny úkoly. Možná si ale nějaká témata vypůjčím, abych si procvičila psaní :) A budu to sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taktéž mne moc těší, že ses rozhodla se zúčastnit a přeju hodně štěstí s psaním. Všechny ho budeme potřebovat. ;-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)