sobota 17. ledna 2015

Rozbalovačka 9

Dneska tu pro Vás mám malou rozbalovačku. Během několika dní očekávejte ještě několik rozbalovaček, přišlo mi více balíčků, tak tu alespoň budete mít nějaké články, než mi skončí zkoušky :).

V tomto balíčku se skrývá kniha, na kterou jsem opravdu velmi zvědavá :).






Znáte tuto knížku? Nebo jste ji už četli? :)

12 komentářů:

  1. Jé, Drakie :D Tu jsem si taky chtěla přečíst, ale ještě jsem se k ní nedostala. Tak ať se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle sérii znám jen od pohledu, ale ještě mě k sobě nenalákala. :) Ať se líbí. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Čítala som celú sériu a je vydarená, prvý diel sa mi veľmi páčil a dúfam, že a zapáči aj tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi těch balíčků teď přišlo po vícero, a o knize jsem slyšela a ráda bych si ji přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už abych měla po zkouškovém, nemůžu se dočkat, až se na ty knížky vrhnu :-D

      Vymazat
  5. Nečetla jsem, ale vypadá to krásně:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto knihu znám ale ještě jsem ji nečetla :-) ale mám ji na svém Wishlistu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude hezká :-). Hodně lidí ji chválí :)

      Vymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)