čtvrtek 23. dubna 2015

Knihy mají zelenou

Určitě si každý knihomol všiml, že dnes, 23.dubna 2015 se koná akce s názvem Knihy mají zelenou. Jedná se o akci, která má podpořit knihkupce a čtení obecně. A všechna zapojená knihkupectví po celé ČR mají 15% slevu na veškeré své zboží.



Nejdříve jsem si myslela, že nikam nakupovat nepojedu. Ale dnes ráno mi to nedalo a zajela jsem do Kolína do knihkupectví Dobrovský. Už je to dlouho, co jsem si kupovala knihu v kamenném knihkupectví, protože co si budeme nalhávat, přes e-shop to často bývá výrazně levnější. Ale když je dneska ten den knihkupectví, rozhodla jsem se udělat výjimku. Přeci jenom, tyhle obchody mám ze všeho nejraději a i když si v nich většinou nic nekoupím, tak alespoň nasbírám inspiraci.


Nakonec jsem si domů přivezla tyto dvě knihy:


Pýchu a předsudek už doma mám, ale jiné vydání. A jelikož miluji i ten film, musela jsem si pořídit knihu s filmovou obálkou. A po knize O dívce, která obeplula Čarozem v lodi vlastní výroby, už koukám dlouho a navíc byla v akci, takže jsem si ji nakonec vzala :).

Velice mile mě překvapilo, že jsem dostala slevu 15% i na knihu ve slevě, což většinou není zvykem. Opravdu moc hezké překvapení :).

Takže pokud mohu poradit, určitě dnes vyrazte na nákupy a nebojte se pustit nějakou tu korunku. Pokud to podpoří knihkupectví, tak proč ne? :)

A ke knihám jsem dostala i záložku s tématem Svět knihy, na který se strašně moc těším a nemůžu se už dočkat! :-)


PS: Na spoustě e-shopů taky probíhají akce, tak pojďme podpořit knižní trh, jako správní knihomolové! :)

4 komentáře:

  1. Ja som túto akciu nevyužila, no teším sa, že ty áno, prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle akci jsem zaznamenala minulý rok a letos taky. Bohužel jsem byla nakupovat v úterý, to jsem si koupila čtyři knížky, takže jsem se nemohla rozšoupnout, nicméně pořídila jsem si ve čtvrtek knížku od Joa Nesba, protože půjdu s kamarádkou na autogramiádu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Akci jsem využila a pořídila jsem si Školu dobra a zla a také dlouho očekávanou Elitu, kterou jsem přečetla jedním dechem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak bohužel, tuhle akci jsem nevyužila, ale ty máš hezké přírůstky :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)