sobota 13. června 2015

Příběh čtyř dětí a jejich mocných spirituálních zvířat pokračuje!

Druhý díl ze série Spirit Animals.

Název: Spirit Animals - Skrytá hrozba
Autor: Maggie Stiefvater
Počet stran: 184
Nakladatelství: Fragment



Další napínavý příběh čtyř mladých dětí a jejich spirituálních zvířat. Abeke s Urazou se přidává k zelenopláštníkům, ale musí se poprat s počáteční nedůvěrou ostatních dětí. Bohužel ovšem nemají moc času na trénování svých schopností ani vzájemné důvěry, protože je čeká výprava za dalším talismanem. Musí se pokusit získat talisman od kance Rumfusse. Mezitím se ale musí vypořádat s novými nepřáteli a jejich spirituálními zvířaty. Podaří se jim uspět v jejich misi?


Druhý díl Spirit Animals se mi velmi líbil. Kniha se čte lehce, nenuceně. Vlastně se čte tak dobře, že jsem ji přečetla za jediný den, kdy jsem si dávala pauzu od zkoušek. A byl to přesně ten správný relax pro moji mysl.

V knize se opět setkáváme s našimi hrdiny - s Conorem, Rolanem, Mej-lin, Abeke a jejich spirituálními zvířaty. Každému páru (dítě + zvíře) je věnována určitá část knihy, takže se o všech dozvídáme něco nového. I když v tomto díle mi přišlo, že je malinko větší pozornost upřená na Mej-lin. Ničemu to ale nevadilo.


Byla jsem ráda, že zase o trošku blíže poznám hlavní postavy. A rozhodně bylo velmi zajímavé sledovat povahu dětí, díky čemuž jsem si uvědomila, že jejich spirituální zvířata k nim skvěle padnou. Jsem opravdu velmi zvědavá na další díl.

Přijde mi velmi působivé, že každou knihu píše někdo jiný. Rozhodně je to skvělý nápad a já se těším, jak příští autor celý příběh zkomplikuje. Zatím jsem ale byla s oběma autory (Brandon Mull, Maggie Stiefvater) spokojená. Každý má své jedinečné kouzlo psaní.

Obálka je nádherná, líbí se mi ještě více než první díl.Zelená je má oblíbená barva, takže se mi designéři trefili do noty. Zároveň k sobě ale oba díly v knihovně hezky ladí.

Knihu mohu doporučit všem mladším čtenářům i čtenářům s veselou duší a pestrou fantazií.

Hodnocení: 5/5



Děkuji nakladatelství Fragment za zaslání recenzního výtisku.



Knihu Spirit Animals - Skrytá hrozba si můžete koupit zde: http://www.fragment.cz/nabidka/knihy-pro-deti-a-mladez/dobrodruzstvi-a-detektivky/dobrodr-a-detekt-pro-cten-od-9-do12/spirit-animals/spirit-animals-skryta-hrozba-s533229461

1 komentář:

  1. Skvělá recenze :D Mně se druhý díl líbil víc, než ten první a už se těším na další :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)