středa 29. července 2015

Letní knižní soutěž (29.7 - 5.8. 2015)

Slíbila jsem Vám, že budu ročně pořádat soutěže dle ročního období. A tak nesmím zapomenout na letní soutěž. Dlouho jsem si lámala hlavu, co Vám dám za ceny a za soutěžní otázky. Ale nakonec jsem něco vymyslela, tak snad budete spokojeni :).



Pravidla soutěže: 
- zúčastnit se mohou jen lidé s doručovací adresou v ČR
- výherce vylosuji náhodným výběrem
- soutěž trvá poměrně krátce, pouze do 5.srpna, takže týden
- výherci dám vědět přes e-mail a má 48 hodin na odpověď, potom losuji někoho jiného

A teď cena. Výherce si může vybrat jednu z těchto knih a k tomu navíc dostane záložky.


A co pro výhru musíte udělat? Stačí odpovědět na tyto otázky:

1) Tvůj e-mail
2) Kterou z knih bys chtěla?
3) Vyhrála jsi v poslední době nějakou cenu?
4) Co právě čteš?
5) Jaká byla nejhorší kniha, kterou jsi četla?
6) Jaké nakladatelství ti je sympatické nebo blízké?
7) Kolik máš doma celkem knih a jaký převažuje žánr? (Aby ty otázky nebyly moc jednoduché - spočítejte! :P)

6 komentářů:

  1. Mockrát děkujeme za soutěž, už jsem ti říkala, že to s ročním obdobím je skvělý nápad?

    1) knizni-svet@seznam.cz
    2) buď Přechod, který jsem už jednou začínala číst nebo Poselství jednorožců, jelikož mám v plánu vyzkoušet Burdovou.
    3) nevyhrála, na soutěže nemám štěstí :D
    4) zbývá mi pár stránek Města mrtvých (Kladivo na čaroděje) a chystám se na třetí díl Percyho.
    5) Těch by už taky pár bylo, ale asi nejhorší byla Míťova láska, kterou jsem musela číst k maturitě. Tuhle knížku rozhodně nedoporučuji.
    6) Oblíbených nakladatelství mám taky víc, ale poslední dobou to bude asi Host, jinak Fragment, Yoli, CooBoo...
    7) Hodně :D nejvíc převažuje fantasy. V knihovně, která je určená výhradně jen pro mě, jich mám 86. A v té společné... no, to bych se asi nedopočítala :D

    OdpovědětVymazat
  2. 1) Rencovav@seznam.cz
    2) Pět žen Rudolfa II. :)
    3) Zrovna dneska mi přišly knížky, vyhrála jsem po dlouhé době v jednom z Letních knižních hopů. :)
    4) Andělé a démoni od Dana Browna. Doporučuji.
    5) Pravá krev: Mrtví do soumraku. Nedoporučuji.
    6) Mám ráda třeba Odeon, z těch v současnosti hodně aktivních. Nebo Mladou Frontu.
    7) Děláš si srandu? :D Ok... V mé knihovně jich je 268, převažuje klasika a současná literatura, převážně beletrie, detektivky a historické romány. Počítat všech 8 knihoven, co máme doma, nebudu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Júúú súťaž, tie ja rada :D I keď v dobe losovania nebudem doma.... hm... Bol by to veľký problém? :-) Teda, nie že by bola veľká pravdepodobnosť, že vyhrám (s mojím šťastím) ale ak by predsa len, dalo by sa reagovať na mail neskôr? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Hanyuu-hime@seznam.cz
    2. Hon... Sice je to knížka mimo můj střed zájmu a kdybych ji potkala, asi bych ji nekoupila, ale dost mě zajímá, jaká může být knížka tohohle typu, kde hlavní postava není holka. :D
    3. Naposled u tebe v soutěži knížku. Z toho důvodu je mi trochu blbý se hlásit do další soutěže, ale nedá mi to a štěstí zkusit musím. :)
    4. Teď čtu Bílého koně. Čekala jsem od toho možná trochu víc, ale nepřijde mi to úplně špatné.
    5. Asi mám štěstí na knížky, ale úplnou hrůznost, která by mi přišla tak pitomá, že bych ji ani nedočetla, jsem snad nekoupila ani nepůjčila. Nebo si to aspoň nepamatuju. Ale ho dost na nic mi přišli Mágové (Lev Grossman).
    6. Mám moc ráda Argo. Nevím ani proč. Rozhodně nemám většinu knížek z tohohle nakladatelství, dokonce bych řekla, že jich mám právě od nich dost málo. Nemůžu se ale vynadívat na těch pár knížek z edice Fantastika, kterou vydávají a mít jich ještě víc vedle sebe, nebo dokonce celou by se mi strašně líbilo. :D
    7. Dohromady mám doma 330 knížek, pokud jsem se nepřepočítala a na něco nezapomněla. Převažuje fantasy a nezanedbatelný podíl mají v knihovně i dystopické knížky.

    Přidávám se k ostatním a moc děkuju za možnost soutěžit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale heleme se. Jánse k tobě jednou po dlouhé době konečně podívám a hned soutěž. A končí zítra, no to si nesmím nechat ujít :-D
    1) Ilia.blog@seznam.cz
    2) Nejspíš Přechod :-)
    3) Nevyhrála, na tohle nemám vůbec štěstí :-D
    4) Právě čtu Lola a kluk od vedle a Désirée
    5) Nejhorší se asi řict nedá, ale nedočetla jsem jednu knížku, už nevím, jak se jmenuje. Byla o nějakých talismanech a cestování časem nebo něco podobnýho, je podle toho i film. No a druhá knížka je Kruh. To jsem do konce dočetla, ale byla to slabota.
    6) Mám ráda cooboo, Bránu... poslední dobou dost ujíždím na YOLI a Baronetu :-D
    7) Ve své knihovničce mám 124 knih. Samotnou mě to číslo překvapilo, čekala jsem tak padesát :-D Většina z nich jsou samozřejmě fantasy, dále pak knížky o koních z mého koňařského období. Ale našlo by se i pár klasik nebo slaďáren :-D
    Díky za soutěž :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)