středa 12. srpna 2015

Rozbalovačka 14

Dnes mi přišel balíček se dvěma knížkami. Taky tak zbožňujete, když Vám chodí knížky? 

A teď se pojďme mrknout, co mi to vlastně přišlo:





Jedná se o druhý a třetí díl série Sedmý smysl od Ilky Pacovské. Zrovna čtu první díl a moc se mi zatím líbí. A jsem naprosto nadšená z těch obálek! Jsou překrásné :).

Znáte tyhle knihy? Četli jste je?

6 komentářů:

  1. Že máš vůbec nervy na to, při rozbalování knih ještě fotit, to já bych roztrhala papír na cucky okamžitě :D ano, taky, taky zbožňuji rozbalování knih. A máš pravdu, ty obálky knih jsou moc hezké, ale už vím, že soudit jen podle obalu knihy není vždy dobrá volba. Líbil se mi třeba hřbet Poselství jednorožců od Michaely Burdové, ale byla jsem z té knížky naprosto zklamaná, protože to byl celý Tolkien po česku. Našla jsem tam tolik paralel s Tolkienem - a nemusela jsem obtížně hledat, to prostě vytanulo na mysl okamžitě - že mám pocit, že knížka se prostě nezdařila. Tak pak dej vědět, jak se Ti kniha četla, vypadají pěkně, tak snad budou pěkné i uvnitř :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knížky vypadají dobře. :) Poslední dobou mi moc knížek nechodí, ale nevadí mi to, mám co číst. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky zbožňuji rozbalování balíčku (zrovna dneska jsem taky jeden dostala :D) jinak ty knihy vypadají moc dobře. Takže přeji pěkné čtení a budu se těšit na recenze :D

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy vyzerajú veľmi pekne, nepoznám ich, ale každopádne hádam budú obsahovo dobré :D

    OdpovědětVymazat
  5. Obálky jsou vážně krásné. Teď jenom, aby takový byl i obsah a jsou to knížky, jak mají být.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto knížky vůbec neznám, ale vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)