neděle 8. května 2016

Svět knihy 2016 již od čtvrtka!

Zdravím všechny knihomoly,
 
doufám, že jste stejně netrpěliví jako já a nemůžete se samým nadšením dočkat nejznámější české knižní akce - Světa knihy 2016 v Praze. Já už tuto událost netrpělivě očekávám a odpočítávám dny. Moc se tam těším.
 
Zajímá mě, kdo z Vás tam jde? Koho potkám? Dáme někde sraz a popovídáme si? Který den se chystáte?
 
Já s přítelem jedeme na 99% v sobotu dopoledne. Moc ráda uvidím ,,staré" i nové tváře.

8 komentářů:

  1. Já jdu hnedka ve čtvrtek, protože víkend už mám zabitej. Těším se strašně jako každej rok, kdybych mohla, rozložím si stan a zůstanu tam celé 4 dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To bych taky brala :D Plus nějaký sejf, abych si do něj mohla ukládat nakoupené knihy :D.

      Vymazat
  2. Já tam budu v pátek a v sobotu jdeme s Iris (+ možná se na chvilku střetneme s Annikou). Takže doufám, že na sebe určitě někde narazíme! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tam jdu elí 100% v pátek se školou a v sobotu možná.

    OdpovědětVymazat
  4. Svět knihy si taky nemůžu nechat ujít! :D Určitě tam budu v pátek, ale přemýšlím, že se tam na chvilku objevím i v tu sobotu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, každý tam bude v pátek... Že bych tam taky zašla? :D Stejně v Praze budu :D.

      Vymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)