středa 2. listopadu 2016

Knižní přírůstky za měsíc říjen 2016


Říjen je za námi a tak nezbývá nic jiného, než se mrknout, kolik knih mi za měsíc přibylo. Celkem je to 26 knížek. Je to pořádná hromádka a brzy se dozvíte proč jich je tolik.

Jako první mi v říjnu přibyla série Divergence. Asi před dvěma lety jsem ji měla, ale jak kolem ní bylo obrovské haló, neměla jsem chuť ji číst a tak jsem ji prodala. Ovšem teď bych si ji ráda přečetla, takže jsem si ji pořídila znovu :D. Z toho plyne ponaučení, nikdy neprodávejte své knihy. Celou sérii i s poštovným jsem pořídila za necelých 300 Kč.
  Potom jsem v LK objevila knihu Moudrost a vtip Jane Austenové. Tuto spisovatelku mám velice ráda, takže jsem neváhala.
 Jako další knihy Vám představím Měsíční svit nad Paříží, který jsem dostala od nakladatelství Jota k recenzi. A Vážka v jantaru, kterou jsem vyhrála v jedné soutěži.
V půlce měsíce jsem se zúčastnila HumBooku. Tam jsem si koupila knihy Sůl moře a Časodějové, a obě si nechala podepsat :)
 A jakožto bloger jsem dostala tašku s dárky, mezi nimiž byly i knihy Stránky světa, Dům, ve které... a Illumanie. Poslední z nich mám u Pavlika, takže na fotkách chybí.
 No a pak to přišlo. Jedna paní prodávala své knihy za úplně úžasné ceny. Neodolala jsem a nakoupila u ní hned 11 knih. Všechny jsou v perfektním stavu, nebyly snad ani prolistované.
Jako první tu je série Kroniky železného druida. Každá kniha za 90 Kč/ks.
 Potom Démonská série. Tu jsem si již strašně dlouho přála, takže jsem skákala radostí, když mi je paní nechala za 140 Kč/ks. Obvykle je neseženete pod cenu 300 Kč/ks.
 A dále tu mám dva díly Měsíčních kronik. Každá 100 Kč/ks.
 Ke konci se mi podařilo pár dalších skvělých koupí. Tentokrát myslím 1. a 3. díl Kroniky Cartera Kanea. Každá za 50 Kč/ks.
 A první dva díly ze série Mercedes Thompson, každý kus za 20Kč.

Knih je to poměrně velké množství, ale za ty ceny... Nedokázala jsem odolat :).

Četli jste nějakou z těchto knih? Nebo máte na nějaké zálusk?

19 komentářů:

  1. Mercedes za dvacku? To je bomba, mam tuhle serii rada. A Mesicni kroniky take za paradni cenu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceny byly v říjnu naprosto pohádkové, to je pravda :).

      Vymazat
  2. Zkusila jsem to už na Humbooku, ale zkusím to znova :D Náhodou nechceš přeprodat Kroniky železného druida a Mercy, co? :D
    Jinak přeji pěkné čtení, je to pěkná nálož :D

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, tak to je pořádná nálož :) Moc se těším na recenzi Sůl moře, která už ke mně taky putuje. Měsíční svit jsem taky dostala k recenzi, tak snad se mi bude líbit aspoň tolik jako tobě. No a Démonskou sérii jsi pořídila fakt za super cenu, přestože už fantasy moc nečtu, zrovna tahle série mě taky láká :)
    Tak si všecky knížky užij a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sůl moře budu číst později, až na ni přijde čas. Teď je ještě brzy :)

      Děkuji a také se měj krásně :).

      Vymazat
  4. Skoda ze jsem o pani nevedela. Mas tu same skvele knihy a vetsinu muzu jen doporucit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budu vědět o nějakých dalších skvělých knihách za úžasné ceny, tak Ti dám vědět, ju? :)

      Vymazat
  5. TO je ale KRÁSNA hromada!! Ako ti tie knihy závidím!! Maj sa krásne a užívaj si čítanie! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezáviď, to není dobrá vlastnost :). Nikdy nevíš, kdy i Ty budeš mít třeba všechny tyhle knihy taky :).

      Vymazat
  6. Aaaaa to nie je fér, aj ja chcem zohnať knihy za takú cenu! Najmä Démonskú sériu tú ti neskutočne závidím :-) A aj ostatné knihy vyzerajú skvele, hromada úžasných knižných prírastkov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však Démonskou sérii jsem měla v oku už strašně dlouho, ale jelikož je drahá, tak jsem si ji zatím nepořídila. A najednou BUM a mám ji :D

      Vymazat
  7. Tak to je pořádná hromada knih. :) Závidím především Sůl moře a Stránky světa. Přeji pěkné čtení.

    OdpovědětVymazat
  8. Páni! Krásné přírůstky! :)
    Nejvíce závidím asi Cress a Nejkrásnější za stovku kus- pane jo !! :3
    Sůl moře a Illuminae mám na 100% v plánu a nad knihou Stránky světa ještě přemýšlím :)
    Gratuluji k tak krásným nákupům, to se hned nakupuje jedna báseň :D :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš spoustu skvělých přírůstků, Vážku v jantaru a Sůl moře máme společné. :)
    Tak ať se ti všechno líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Týý jo, tolik knih! Já si koupila dvě knihy v Levných knihách - Miláčka od Maupassanta a Šarlatové písmeno.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)