sobota 28. ledna 2017

Rozbalovačka 49

Včera se mi dostaly do rukou hned dva balíčky. Oba ukrývají nádherné knihy. Pojďme se tedy mrknout, jaké to jsou.

1) Balíček z Knižního klubu. Objednávala jsem někdy začátkem ledna jednu knihu v předprodeji. K ní jsem přihodila ještě druhý díl jedné mini série,který byl za krásnou cenu.



 Tadáá. Objednávku jsem tedy učinila kvůli knize Hvězdy nad hlavou, která patří do oblíbené série Měsíční kroniky. Konečně ji mám kompletní :). No a Vzdor je druhý díl dilogie Dech. Už se těším, asi ji přečtu. Vzdor jsem našla v akci asi za 52 Kč.

2) Balíček od nakladatelství Epocha.

Minulý týden jsem uzavřela novou spolupráci. Tentokrát s nakladatelstvím Epocha. Paní/slečna, která má na starosti recenzní výtisky je moc milá a vstřícná. A hlavně štědrá. Balíček obsahuje hned šest knih. 
 Série Vlčí věk od Jaroslava Mosteckého. Původně jsem chtěla zatím jen první díl, ale nakonec jsme se s paní/slečnou dohodly, že dostanu rovnou celou trilogii. Zároveň chystám takový menší projekt, kde vám postupně zrecenzuji každou knihu, dozvíte se něco o autorovi a na konci vás bude čekat soutěž. A soutěžit se bude o tyto tři knihy:
 Soutěžní knihy také věnovalo nakladatelství Epocha, za což mnohokrát děkuji! 
A na závěr jedna fotka všech knih z nakladatelství Epocha. Doufám, že se vám budoucí projekt bude líbit a zapojíte se do soutěže :).

8 komentářů:

  1. Moc pěkné kousky :) Ani jednu z knížek jsem nečetla, ale hodlám to napravit :) První díl, Dech, byl zajímavý, takže na Vzdor mám zálusk taky :) Stejně jako na Měsíční kroniky :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já jsem Dech ještě nečetla, většinou čtu série až tehdy, když ji mám kompletní v knihovně :D

      Vymazat
  2. Krásné přírůstky. Hlavně ty Měsíční kroniky ti samozřejmě závidím. :D Snad se brzy dostanu ke Cress, s touhle knihou ještě vydržím, abych mohla sérii konečně rozečíst.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne prírastky, najmä kniha od M. Meyer vyzerá zaujímavo, chcela by som si ju prečítať :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)