sobota 19. července 2014

Návštěva levných knih

Ve středu jsme měli s přítelem zápis na vysoké škole. A když už jsme v té Praze byli, nemohla jsem odolat a nejít se podívat do Levných knih. A ještě, že jsme tam šli! :-). Koupila jsem si tam tři překrásné knížky :-).


Na Dceru sněhu jsem četla krásnou recenzi, takže se moc těším, až si ji přečtu. Děj knihy Zapomenutá zní taky velmi dobře a Pokoj milenců byla jasná volba :).


6 komentářů:

  1. Knihy vyzerajú skvele, Dcéra snehu ma zaujala ako názvom tak obálkou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem také v Levných knihách a hledala jsem tam nějakou pěknou fantasy a nenašla jsem ..

    OdpovědětVymazat
  3. Z Levných knih jsem si naposled odnesla Ahoj z nebe, ze kterého mám zatím velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na první dvě se také chystám, doufám, že co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mé sympatie má prostřední knížka:)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)