neděle 20. července 2014

Růžičky :)

Tři fotky krásných růží :).




Líbí se Vám růže? Nebo preferujete jinou květinu? :)

5 komentářů:

  1. Krásne kvety, aj my máme ruže na záhrade - červené, ružové a biele. Osobne sa mi veľmi páčia farebné ruže, napríklad žlté a biele :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Růže mám ráda. Jsou tak krásně barevné. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám růže strašně ráda :) A fotky jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  4. Mám je též strašně ráda, nejvíc poupátka. Když jsem ale byla malá, růžičky mi smrděly :D Dodnes to nechápu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta poslední fotka se mi líbí ze všeho nejvíce..... :) ale jinak všechny jsou naprosto úchvátný, moc krásně vyrostla, ale i jsi jí skvěle zachytila.. :)

    Já mám ráda růžičky, je to kytička mnoha tváří....a mimo jiné dnes jsem jí shodou okolností dostala:D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)