sobota 21. listopadu 2015

Druhý díl série, která Vás pohltí

Název: Smrt kouzelného džina
Autor: Ilka Pacovská
Série: Sedmý smysl
Počet stran: 345
Nakladatelství: Albatros
Anotace:
Druhý díl série Sedmý smysl plynule navazuje na Ostrov zasvěcení. Naši přátelé – Hanka, Sváťa a Rafael tráví část prázdnin v útulku pro nemocné magické tvory, kde si odpykávají školní trest. Trest přijali dobrovolně a s nadšením. Práce jim nevadí a čas s nimi tráví i Hančin dračí bratr Plam. 
Rafan musí absolvovat zkoušku a je přijat do školy v Santareně. Nový školní rok tedy tráví sourozenci Vronovi společně. Jejich schopnosti a dovednosti se prohlubují, ale také se začínají rozlišovat. Každý je dobrý v něčem jiném. Rafan s Hankou milují supervolon, Sváťa se stále více ztrácí ve světě knih. Jejich ochránce Vron přiznává svou temnou minulost, ale je dětem tak hluboce oddán, že umírá, aby zachránil Hanku...
Co bude dál? Jak si naši kamarádi sami poradí? Jak se vyrovnají s nástrahami, které je čekají ve světě lidském i magickém? Vydrží jejich přátelství?
Autorka opět do svižně napsaného příběhu plného napětí vsouvá otázky týkající se mezilidských vztahů, dokáže dojmout i rozčílit. Nabízí odpovědi, ale často nechává na čtenáři, ať se rozhodne. 
Stejně jako první díl také Smrt kouzelného džina nám poskytuje zábavu, napětí, ale burcuje i k zamyšlení. Na konci budete netrpělivě očekávat pokračování...


Recenze
Když jsem v srpnu přečtla první díl ze série Sedmý smysl, věděla jsem, že rozhodně nebyl poslední. Tahle série si mě podmanila, omotala svým příběhem jako hebkou dekou, ze které se nechci dostat ven. A tak jsem se s chutí pustila do druhého dílu. 
V knize Smrt kouzelného džina se setkáváme s naší známou trojicí - Hankou, Sváťou a Rafanem. Pozorujeme jejich každodenní život, jejich trápení a radosti. Zároveň se všechny postavy vyvíjí a mohu s potěšením oznámit, že autorka se držela jejich povah. Stále je tedy Hanka bouřlivá, kamarádská a miluje létání na supervolonovém prkně , Sváťa chytrý, šikovný a umí léčit a Rafan je spravedlivý, přátelský a má svého tulíka Plavíka. 

Kniha je napsaná opravdu čtivě. Člověk si připadá, jako kdyby vlezl do řeky a nechal se unášet jejím pozvolným proudem. Příběh obsahuje mnoho zápletek, zvratů, napjatých situací, ale i okamžiků radosti a štěstí. Děj je naprosto nepředvídatelný a kouzelný. Neměla jsem sebemenší problém se do knihy začíst a představit si jednotlivé scény. Moje fantazie pracovala tak automaticky, jako je pro mě samozřejmé dýchání.
Kniha má vázanou vazbu s nádhernou přední stranou, kterou si zamilujete na první pohled. Z boku a vzadu je laděna do růžovo-fialova, za což jsem ráda. Přeci jen, černých knih jsou mraky. Kniha obsahuje nádherné ilustrace a je vidět i cit pro detail, protože u každého čísla strany je vyobrazen maličký dráček. 
Kniha je nádherná jak svým vzezřením, tak příběhem, který ukrývá. Jedná se velmi milou a kouzelnou četbu. Ilka Pacovská u mě zatím boduje na plné čáře a její sérii Sedmý smysl mohu doporučit opravdu všem.

Hodnocení: 5/5

Děkuji společnosti Albatros Media a.s. za zaslání knihy k recenzi. Moc si toho vážím.


Knihu můžete koupit -zde-



2 komentáře:

  1. Skvělá recenze :D Kniha vypadá opravdu zajímavě, až se divím, že jsem o ní doposud neslyšela. Každopádně se mi teď ocitla v hledáčku :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)