středa 18. listopadu 2015

Rozbalovačka 19

Minulý týden mi přišel nádherný balíček. Obsahoval 4 knihy, za které jsem dohromady (i s poštovným) zaplatila 350 Kč. Cena je podle mě opravdu slušná.

A co se v balíčku skrývalo?




Celá série Strážců času (vyšel mě 2. a 3. díl na 100 Kč a 1. jsem měla zdarma) a Čarovný kámen Brisingamenu (za 50 Kč). S nákupem jsem velmi spokojená :).

6 komentářů:

  1. Obdivuju tvou schopnost nakupovat, vždycky všechno splašíš v tak krásné ceně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi pořídila opravdu skvěle. :) Nevím, jak se ti to podařilo, ale tohle všechno za 350 korun? Vážně úžasný. Strážce času jsem četla už dávno a moc se mi to líbilo, tak doufám, že bude i tobě. :)
    Zvu tě na soutěž s HG. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, krásky. A jak už bylo napsáno, jsi fakt machr přes výhodné koupě. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Strážce času jsem četla a moc se mi nelíbily. Tak přeji, ať se ti líbí víc, než mně. Jinak super nákup za pěknou cenu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím :D To jsou parádní kousky, sérii jsem četla před pár lety a tenkrát se mi moc líbila :) Do teď patří mezi mé oblíbené :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)