středa 25. května 2016

Rozbalovačka 35

Dneska pro Vás mám naprosto unikátní rozbalovačku. Jedná se o výhru, kterou jsem vyhrála snad již před 2 měsíci. Byly se zásilkou malinké potíže, ale teď už je vše vyřešeno a já se mohu pochlubit s novým balíčkem.



A brzy po tomto balíčku mi přišla ještě taška, která byla součástí výhry: 

Ze všech dárečků jsem nadšená, tahle ,,kolekce" se Slovartu opravdu povedla :). A na Adaptaci se moc těším.

PS: Dnes odjíždím na Slovensko, takže články budou vycházet stejně pravidelně, jako celé zkouškové - nepravidelně :). 

9 komentářů:

  1. Ať se Adaptace líbí. A ta taška je super. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Slovart mě naprosto uhranul na Světě knihy, v jejich stánku jsem hned po antikvariátu strávila nejvíc času. Ta taška vypadá skvěle, budeš nepřehlédnutelná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem tento balíček vyhrála, ale naštěstí mi přišel už v dubnu :)
    Naprosto souhlasím, kniha i dárečky jsou nádherné! :)
    Přeji příjemné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, jsem zvědavá, co na ni řekneš. já byla spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ha, Adaptaci jsem už četla, snad se ti bude líbit :D Přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Túto knihu si chcem tiež prečítať :D Taška vyzerá super, tiež chceeem :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)