středa 31. srpna 2016

Rozbalovačka 42 - Několikanásobná rozbalovačka

Dneska  Vám ukáži hned několik balíčků, které jsem rozbalovala.

Jako první tu je recenzní výtisk od nakladatelství Grada.


Ano, i já jsem neodolala a objednala si knihu Láska podle Shakespeara. Jsem zvědavá, jaká bude :).

 Dále tu mám hned dva balíčky. Malý žlutý byla výměna knih a velký bílý jsou knihy za super ceny.
 Nejdříve tedy malý žlutý balíček a obsah v něm.
 Tadááá! Pátá vlna, která mě stála pouze poštovné :). Jsem naprosto spokojená, více takových obchodů! :D

A teď přichází na řadu velký bílý balíček, ve kterém se ukrývaly hned 4 knihy.
 A jsou to knihy od Philippa Vandenberga. Od autora jsem četla Zapomenutého faraona, což byla skvělá kniha. Ráda si přečtu další. Nejdražší kniha z těchto 4 stála pouhých 55 Kč :).

A pro poslední balíček jsem si byla dnes v zásilkovně.
Hurááá! Mám doma Šťastně až navěky! Těším se, až si ji přečtu. A ještě jsem si objednala dvě knihy o fleurogami, protože mě toto tvoření z papíru docela zaujalo :). Navíc každá kniha byla za 37 Kč, takže levný kup.

Líbí se Vám knihy? Taky se chystáte nějakou z nich pořídit? :)

15 komentářů:

  1. Tak to jsem zvedava, co reknes na Patou vlnu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tě k Páté vlně zlanařila Elis? Já si ji koupila kvůli ní, ale ještě jsem ji nestihla přečíst. Teď se budu věnovat hlavně tomu CooBoo. Takže asi dáme společné čtení Šťastně až navěky, co? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Páté vlně mě přemluvily mnohé nadšené ohlasy na knihu :). Jojo, společné čtení bude fajn, aspoň si o tom budeme moci hned popovídat :D

      Vymazat
  3. Krásne prírastky! :) A že ich je! :D Prajem Ti príjemné čítanie a tiež som zvedavá na tvoj názor na Piatu vlnu. Prajem pekný zvyšok dňa.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Pátá vlna!!! :D Užij si čtení, ta kniha je dokonalá :D Šťastně až navěky mám v plánu také, ale to už víš :D a na Lásku podle Shakespeara se chystám :) Takže za mě super přírůstky a přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
  5. Několikanásobné rozbalovačky jsou nejlepší!
    Pátou hvězdu doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké přírůstky, nejvíc mě asi zajímá Pátá vlna, tak snad se ti bude líbit (a ostatní samozřejmě taky)
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Láska podle Shakespeara mě také hrozně láká :)
    Pátou vlnu bych si také ráda pořídila a samozřejmě i přečetla :)
    Šťastně až navěky už mám přečtené a opět bylo dokonalé :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi rychlík :). Těším se, až si přečtu další knihu k Selekci :).

      Vymazat
  8. Téda to je naozaj veľa krásnych a nepochybne zaujímavých kníh :D Uži si čítanie, snáď sa ti budú páčiť :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)