sobota 8. dubna 2017

Jemné hodinky

Koncem týdne mi přišel malinký balíček, který v sobě ukrýval krásné hodinky od portálu www.postovnezdarma.cz. Jelikož se zboží posílá až z Asie, musela jsem si na něj chvíli počkat, což ale nevadilo.


Po rozbalení mě v prvním okamžiku překvapila lehkost hodinek - na stránkách se totiž píše, že jsou vyrobeny z kovu. To platí ale pouze pro ciferník, pásek je z plastu. Což má samozřejmě svoje plusy i mínusy. Plusem je lehkost, díky které hodinky na ruce moc netíží. Nevýhodou je, že plast není tak pevný jako kov. A samozřejmě pocitová hodnota - přeci jenom je kov považován za větší kvalitu než plast. 


Hodinky mají stříbrnou barvu. Ciferník je jednoduchý s arabskými číslicemi na bílém pozadí. Není nijak zdobený, jen jej lemuje stříbrný rámeček. I hodinové ručičky jsou jednoduché, bez zdobení. Tento styl nesedne každému, ale své příznivce jistě najde. Čas se nastavuje starým známým způsobem - stačí povytáhnout kolečko na pravé straně hodinek a pootáčet až na požadovanou hodinu a minutu. Pak už stačí jen kolečko zacvaknout zpět.


Poněkud strohý ciferník vyvažuje krásně zdobený pásek. Na obou stranách od ciferníku je vyobrazen stejný motiv, což působí uklidňujícím rovnovážným dojmem. Po zdobení následuje jednoduché zapínání, které zvládnete zapnout jednou rukou, což je u hodinek dost podstatná záležitost. Nevýhodou hodinek  je jejich délka. Měří totiž 18,5 cm a nedá se s tímto rozměrem hýbat. Na moji ruku jsou hodinky příliš velké a sklouzávají mi. Ovšem mamce se hodinky tak zalíbily, že mi je hned zabavila. Alespoň dělají radost, neb já bych je nevyužila. 

Hodnocení: 3/5

Děkuji portálu www.postovnezdarma.cz za zaslání produktu k recenzi. 

Hodinky si můžete koupit -zde-.

3 komentáře:

  1. Vypadaji moc pekne. Ja porad cekam, kdy budu mit nejake pekne v nabidce, a kdyz uz tam jsou, tak se mi nelibi. Ted cekam na kosmetickou tasticku...

    OdpovědětVymazat
  2. Sú krásne, ale práve pre tú dĺžku dávam prednosť koženým remienkom, kde sa dá dĺžka nastaviť, tiež je mi väčšina veľká :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)