úterý 4. dubna 2017

Knižní přírůstky za měsíc březen 2017

V březnu jsem se neplánovaně rozjela, takže mi přibylo krásných 26 kousků. Podrobnější informace se dozvíte u jednotlivých fotek :).



Minulý měsíc jsem si koupila sérii Tulák od Davida Gemmella. Byla v akci a jelikož už mám tohoto autora dlouho v hledáčku, moc dlouho jsem neváhala.

 Postupně (a zvolna) doplňuji sbírku knih od Nicholase Sparkse. Tyto dvě jsem kupovala z bazaru a vyšly mě kolem 110 Kč jedna. 
 Celkem 2x jsem zavítala do Levných knih. Nakonec jsem si odnesla 5 knih, které můžete vidět na fotce dole. Rozdělení časem stála jen 19 Kč a slyšela jsem, že je to docela hezký příběh, tak proč ne. Pohádku Zakletá Ella jsem jako malá zbožňovala, takže jsem se rozhodla ji zkusit i v knižní podobě. Knížečka s citáty o Lásce mě okouzlila. A poslední dvě knihy jsem vzala spíše ze zvědavosti.
 Pak tu mám celkem 3 recenzní výtisky. První dvě knihy jsou od nakladatelství Metafora a Volání netvora je od Slovartu. Na všechny jsem velice zvědavá.
 Neodolala jsem a pořídila si i dvě knihy od Richelle Mead (každá za 39 Kč) a knihu Světlo elfů od Bernharda Hennena. Už mi chybí jen dvě knihy a budu mít sérii komplet.
 Následující tři knihy jsem ulovila přes databázi knih. Neočekávané dýchánky jsou super, k dalším se snad brzy dostanu.
 A jako poslední tu mám nákup atlasů. Byla jsem babičce vypůjčit nějaké knihy ke čtení a zaujaly mne právě tyto atlasy ve výprodeji. Jeden kus stál 10 Kč. Výhodou starších atlasů je skvělé zpracování, takže jsem neodolala a pořídila si je. A musím uznat, že to byl skvělý kup - mají jen trošku poničené přebaly, ale uvnitř jsou v naprostém pořádku a vypadají skvostně :).


To jsou tedy mé nové knižní přírůstky za březen. Ze všech mám ohromnou radost a už se nemohu dočkat, až si je přečtu. Byť u některých si ještě počkám, jelikož mám ráda, když mám doma celou sérii, než se do ní pustím :). 

Četli jste nějakou z výše zobrazených knih? Nebo Vás nějaká zaujala? :)

20 komentářů:

  1. Já se chystám na volání netvora. Přítel knihu teď dočetl a pak viděl. Vzhledem k tomu ze čte maximálně komiksy, musím si ji přečíst, když u ní vydržel :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ty jsi sběratelka! Nádherné přírůstky. Úplně mám chuť taky si posbírat nějakou edici nebo sérii nebo tak něco. :D Uvolnila jsem si totiž jednu poličku, kde dřív bylo oblečení. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Slusna sbirka, tak si to uzij, krasne cteni :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ale tady nejde o množství, spíš o jednotlivé tituly :)

      Vymazat
  5. Ja bych chtela toho sparkse nejdelsi jizdu..moc se mi libil film

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbil film Zápisník jedné lásky :) Nejdelší jízdu jsem ještě neviděla :)

      Vymazat
  6. Zakleta Ella je kniha? Juuuu, take mam hrozne rada film.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Na túto sériu od Richelle Mead sa tiež chystám, na Martinuse majú knihy v zľave, takže oneldho mi tiež pribudnú :D Inak aj ostatné knihy vyzerajú skvele, čítala som iba Iskru v popole :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné kousky :) Hlavně Sparks a knihy od Richelle Mead :) Nevěděla bych, co číst dříve :)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, tolik úlovků za skvělé ceny! Asi bych se měla víc snažit :D A Jiskru z popela si určitě přečti, je skvělá!
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se na ni, ale ještě pro ni není ten vhodný čas :)

      Vymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)