neděle 16. dubna 2017

Knižní výzva 2017 - 10 knih

Úspěšně jsem zahájila Knižní výzvu pro rok 2017. A konečně jsem se přehoupla přes první desítku knih. 


Původně jsem si říkala, že mi přečtení pouhých 10 knih dost dlouho trvá. Pak jsem si ale uvědomila, že skoro všechny přečtené knihy jsou poměrně bichličky (a nemají písmo jako pro slona). Mimo Správné pětky, která je tenoučká. Dvě knihy mají dokonce skoro 700 stran. 

1) Malé zázraky, Kateřina Dubská, 240 stran
2) Pán věže, Anthony Ryan, 672 stran
3) Královna ohně, Anthony Ryan, 688 stran
4) Láska podle Shakespeara 2, Georgina Guthrie, 480 stran
5) Země příběhů - Kouzelné přání, Chris Colfer, 344 stran
6) Neviditelná knihovna, Genevieve Cogman, 288 stran
7) Správná pětka - Pětka opět v akci, Enid Blyton, 140 stran
8) Jdi a přines hlavu krále, Jaroslav Mostecký, 248 stran
9) Prohnaný, Kevin Hearne, 272 stran
10) Lars, Šťavnatá lebka, Jaroslav Mostecký, 472 stran

Celkem 3 844 stran. Zatím jsem tedy velmi spokojena :)

12 komentářů:

  1. sice se tu v podstate kazdy predhani v kniznich vyzvach, ale bereme to s klidem, kazdy ma sve tempo... :-)
    ja mam zatim jen 19... a jiny maji uz tezce pres 50...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono to předhánění nemá moc význam :D Protože když někdo přečte 20 knih poezie, tak se to těžko může srovnávat s 10 knihami prózy :D

      Vymazat
  2. Myslím si, že je to moc hezká desítka. Jen tak dál. Jaký že je tvůj cíl? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos jsem si dala 50 knih, uvidíme, jestli to vyjde :D

      Vymazat
  3. Super :) Nepořádáme soutěže v počtu přečtených knih, ale čteme pro radost :) Hezké čtení do další desítky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se musím přiznat, že pro letošek docela podvádím. Přečetla jsem sice už 17 knih, ale 5 z nich je manga a zbytek tvoří kolikrát ně zrovna dlouhé tituly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přesně o tom mluvím! :D Samozřejmě je jedno, co čteš. Ale nemám ráda, když se pak někdo vychloubá, že za rok 2016 přečetl 150 knih, ale že 100 byla poezie, to nedodává :D

      Vymazat
  5. Pěkný výběr :-) Neviditelnou knihovnu jsem taky četla a lásku podle Shakespeara tady mám k přečtení,ale první díl, spolu s kouzelným přáním, tak snad se mi budou obě líbit.
    Desítka je hezké číslo a jak říkají holky, každý má své tempo a je rozdíl, jaké knihy se do výzvy počítají.
    Já mám za sebou třicítku, ale faktem je, že jsou v ní započítané i tři kuchařky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Láska podle Shakespeara mě moc nenadchla. Děkuji :)

      Vymazat
  6. Gratulujem, hlavné je, že čítaš dobré knihy :-) :-) Ja občas na čítanie nemám vôbec čas, ale inokedy zaca čítam jednu knihu za druhou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám :D Občas se stane, že jsem třeba celý den doma (nejdu do školy), ale stejně nečtu, protože dělám něco jiného :D A jindy bych si četla pořád :D

      Vymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)