sobota 14. října 2017

Knižní sraz v Pardubicích - jak bylo?

Dne 23.9.2017 se konal první mnou pořádaný knižní sraz (s podtitulem I kočky milují knihy), jehož cílem bylo podpořit kočičí útulky. Za tímto účelem jsem sehnala celkem přes 100 knih do knižní aukce, jejíž výtěžek bude věnován právě opuštěným čičinkám.

Samotnému dni předcházelo mnoho dní pečlivého plánování a připrav. Vymýšlela jsem soutěže, kompletovala ceny, šila nahřívací polštářky a snažila se mít vše do detailu připravené. Ovšem na jednu věc nemůže být pořadatel takovéto události nikdy připravený - na počet zúčastněných. Podle facebooku mělo přijít asi 15 lidí a dalších zhruba 25 se o událost zajímalo. Na sraz nás nakonec mnoho nedorazilo - celkem nás bylo šest.Takže příště všechny snažně prosím - pokud nevíte, zda přijdete, neklikejte na fb na tlačítko ,,Zúčastním se". Akorát jsem měla zarezervováno zbytečně moc míst v kavárně.


Ale na jednu stranu jsem celkem ráda, že nás bylo takhle pomálu. Alespoň jsem si roli pořadatele vyzkoušela a vím, co příště zlepšit. Nakonec byl sraz velice pohodový a fajn. Každý se bavil s každým a nikdo nebyl zticha v koutě.  Pro knihomoly jsem měla připraveny celkem čtyři soutěže. První soutěž obsahovala na počítači zdeformované obálky a úkolem bylo poznat, o jaké knihy jde. Bez internetu to je poměrně těžké, ale i tak se holky (Markétka, Zuzka, Pavlínka a Sabča) zhostily tohoto úkolu skvěle a většinu knih poznaly.

(poznali byste všechny obálky? Ale bez internetu!)

Dalším úkolem bylo poznat podle popisu nebo fotek autory. Nejtěžší byly na uhádnutí fotky. Třeba takový Jeffery Deaver, ten ale holkám pěknou chvíli lámal hlavu :D.

A pak už přišla na řadu aukce - každá z holek si nakonec odnášela domů nejednu knihu. A mimo holek se na knihy přišli podívat i ostatní návštěvníci kavárny. Dokonce mi akci i pochválili a zakoupili si nahřívací polštářky. To mě opravdu potěšilo :).
Pak následovala další soutěž - malování. Úkol byl jednoduchý. Namalovat název knihy tak, aby ho spoluhráč poznal. Při hře se nesmělo mluvit ani psát. Jen malovat. Tahle soutěž sklidila bezkonkurenčně největší úspěch. Všichni jsme se srdečně zasmáli a holky to tak bavilo, že jsme s Pavlikem museli dovymyslet dalších 20 názvů knih, které se dají namalovat.

(Zvládli byste tyto tituly namalovat?)


A poslední soutěž byla nejtěžší - citáty. Přiřadit autora k výroku opravdu nebylo jednoduché, ale i tak se holky několikrát trefily. Za každou soutěž dostali soutěžící malé ocenění za jejich snahu. Po poslední soutěži jsme si ještě chvíli povídali a nakonec se mezi 17-18 hodinou všichni rozešli domů.

A mé první dojmy? Bylo to skvělé, ráda naplánuji další sraz (ale již bez tolika knih :D) a budu doufat, že se příště sejdeme v hojnějším počtu :)

Mnohokrát děkuji Markétce, Pavlínce, Zuzce a Sabče za účast. Snad jste se bavily. Samozřejmě děkuji z celého srdce svému příteli, bez jehož pomoci bych sraz nikdy neuskutečnila. A nesmím zapomenout ani na štědré sponzory, kterým patří mé velké poděkování. A děkuji i kavárně Cross Café za možnost rezervace a pořádání této akce :).












Jelikož mi mnoho knih z aukce zbylo, můžete se do 24. 10.2017 do 20:00 zapojit do internetové knižní aukce na facebooku. Najdete ji -zde-.

7 komentářů:

  1. Jsem ráda, že vám to vyšlo aspoň v malém počtu. A obdivuji tě, že ses odvážila sraz pořádat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že to nebylo lepší. Pořádat takové věci je vždycky těžké...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho užila :) Udělala jsem pro jeho dobrý chod maximum. To že nepřišlo tolik lidí je jejich věc :) Myslím, že se to opravdu povedlo a bylo fajn potkat zase nové tváře :)

      Vymazat
  3. Vyzerá to, že ste si zraz užili, aj keď vás bolo menej, ale to nevadí :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)