úterý 2. ledna 2018

Bílý lapač snů

Od portálu www.postovnezdarma.cz mi přišel nádherný lapač snů. Lapače pocházejí od indiánů. Ti věří, že zlé sny se zachytí v pavučině lapače a ráno jsou zničeny denním světlem. A naopak dobré sny sklouznou po peříčkách do myslí spáčů. Proto se obvykle věší nad postele, ale lze je umístit kdekoliv v místnosti.

Každý lapač je složen z těchto částí:
1) Kruh se sítí, která se obvykle soustřeďuje do prostředka. V samém středu sítě bývá kamínek, jež znázorňuje vlastní já člověka, které se musí chránit. Síť je nejdůležitější částí lapače - zachytávají se do ní zlé sny.

2) Pírka přichycená na lapači propouštějí dobré sny do duše spících.

Tento konkrétní lapač je 80 cm dlouhý, takže v místnosti nádherně vynikne. Celý je laděný do bílé barvy, která symbolizuje čistotu a nevinnost. Také pomáhá při přemýšlení. Černá barva korálků pomáhá neztratit se v neklidném světě.



Celému lapači nelze skoro nic vytknout. Síť je nádherně zpracovaná, peříčka čistá a korálky krásně sladěné. Akorát šňůrky, na kterých peříčka visí, jsou z materiálu, který se lehce zmačká. Takže po rozbalení jsou trošku pomačkané, ale po pověšení se brzy narovnají a vše je dokonalé. Pokud hledáte krásný doplněk do bytu v něžných barvách, mohu tento lapač jenom doporučit. 



Hodnocení: 5/5

Děkuji portálu www.postovnezdarma.cz za zaslání produktu k recenzi.


Tento nádherný lapač si můžete zakoupit -zde-.

6 komentářů:

  1. Lapače snů mám ráda, i mě nad postelí jeden visí a tenhle je moc krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla pro tyhle věcičky odjakživa slabost. Zatím jsem si pořídila jen takový miniaturní kousek, ale tenhle se mi vážně hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem jeden ve svém starém pokoji. Teď mi sny chytají usušené růže. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný lapač. Já bych jich mohla mít miliony. =D Mám doma tři, každý jinak velký a samozřejmě barevný a zrovna nedáno jsem pokukovala po dalším, odolala jsem. Zatím. =D

    OdpovědětVymazat
  5. jeden maly mam, dostala jsem jako darek, ale libil by se mi i nejaky vetsi :-D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)