středa 11. června 2014

Hraničářův učeň - Nositelé dubového listu

Název: Hraničářův učeň - Nositelé dubového listu
Autor: John Flanagan
Nakladatelství: Egmont
Počet stran: 311


Will s Evanlyn přečkávají zimu v opuštěné chatě,ale když přichází jaro,vědí,že se musejí vydat na cestu. Jenže Evanlyn unese temudžajský bojovník. Will se vydává za nimi,ale je zesláblý po účíncích hřejivé trávy. Nakonec nachází celé temudžajské vojsko a mezi nimi i Evanlyn.
Mezitím Halt s Horácem jsou na cestě do Skandie. Dokaží najít Willa s Evanlyn a přežít útok obávaných Temudžajů?




Tato knížka se mi velmi líbila. Vlastně o ní můžu říci to samé,co tady,tak se nebudu pakovat :). Moc se mi líbilo,jak se Evanlyn nezalekla a měla odvahu být i v bitvě. Zároveň se mi líbila strategie boje Halta. Vážně vynalézavé :). Vlastně celkově musím uznat,že celý boj byl velmi dobře popsán. A lukostřelci! Fandila jsem jim do poslední chvíle! :). Každý se ve válce nějak přičinil a díky tomu dopadla pro Skandijce vítězně :).



Knížka byla velmi čtivá. Přečetla jsem ji za velmi krátkou dobu :). Opravdu mohu všem,co ji ještě nečetli,doporučit. :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)