sobota 27. září 2014

Dovolená v Chorvatsku

Někteří z Vás si asi všimli, že jsem tu celý minulý týden nebyla. Odjela jsem totiž s rodiči a přítelem do Chorvatska. A dneska jsem pro Vás vybrala pár fotek na ukázku, protože tam bylo nádherně :).





Přítel ode mě dostal k narozeninám fotoaparát pod vodu. A u moře jsme jeho vodě odolnost konečně pořádně využili :). Tady jsou fotky pod vodou:




 Tady je trnitý sumýš. Většinou tam ale byli hladcí, takže nehrozilo poranění :-)

Sasanka koňská. Bohužel jsme ani jednu pod vodou neviděli otevřenou.



Na kamenech nedaleko nás byli i kormoráni. Dokonce jsme se dostali k nim tak blízko, že od nás byli asi jen 2 metry.



  Plavala tam spousta rybek. Ale ty Vám ukážu asi spíš na videu, až ho zpracujeme :).

Další sasanka: 




Dokonce jsme v Chorvatsku viděli i samečka od kudlanky nábožné, což byla pecka, protože jsme netušili, že budou tak blízko u moře :-)

Rak poustevníček. Když správně natočíte mušli, tak on takhle hezky vyleze:

Překrásné západy slunce, na které jsme se chodili dívat každý večer: 


Celý týden jsme měli krásné počasí. Akorát v pátek bylo zataženo, tak jsme to využili k výletu na lodi. Nikdy jsem na lodi neplula a byla to paráda. Navíc tahle měla dole skla, takže jsme viděli na dno. Vypadalo to nějak takhle: 

Dokonce nám předváděli i potápěčskou show. Pán pak vylovil ježovku, kraba, sumýše a několik mušlí. Všechno jsme si mohli pohladit. A ten sumýš byl vážně skvělý :-).

Přesně na téhle loďce jsme pluli: 

A na závěr já s Pavlikem na lodi: 

7 komentářů:

  1. Fotky sú krásne a mňa veľmi teší, že si si užila dovolenku a mali ste pekné počasie, s výnimkou toho jedného dňa :D Podvodný foťák je určite super, keď sme boli na plaveckom výcviku mala ho moja kamarátka a je to naozaj užitočná vecička, vznikajú tak jedinečné fotky ako si aj ty sama ukázala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherné fotky a věřím, že to musel být nezapomenutelný zážitek. :) Ten foťák pod vodu závidím, dají se s ním zdokumentovat opravdu úžasné věci. A západy slunce ti taky závidím, stejně jako teplo a slanou vodu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, muselo to být báječné, já jezdila do Chorvatska s bývalým přítelem, mám to tam moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá, že sis to užila, což je dobře :) ... fotky jsou moc povedené, a konečně vím, jak vypadáš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, super fotky, zajímavé jsou ty podvodní :) Má to určitě svoje kouzlo, jet do chorvatska takhle po sezóně, kdy už turistu abys pohledala :) A našli jste sumýše! To jsou super zvířata! (Teda pokud vás nepoplivou tím bílým věcí, která nejde dolů snad z ničeho ničím) :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné.....a moc Vám to spolu sluší :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)