pátek 3. října 2014

Elyonova země - Desáté město

Název: Elyonova země - Desáté město
Autor: Patrick Carman
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 158
 
 

Všude tam, kde se oceán setkává se zemí, kde útesy jsou tajemné a skály rozeklané, leží Elyonova země plná magických tajemství.
 
Alexina milovaná země chřadne, otrávená jedem, který se šíří z kraje za Temnými horami. Má-li zvítězit dobro, musí Alexa přeplout Osamělé moře, najít Desáté město a odhalit jeho tajemství. Osud Elyonovy země a všech, kdo v ní žijí, je v jejich rukách. Dokáže je všechny zachránit?


Představuji Vám třetí díl této dechberoucí fantasy série, kterou bravurně napsal Patrik Carman. I když je každá kniha Elyonovy země velice útlá, tak v sobě skrývá mnohá překvapivá tajemství, momenty plné napětí a v neposlední řadě i okamžiky úžasu a radosti. Kniha do posledního puntíku splnila má očekávání, ba je dokonce i předčila. Zajímalo mě, co si pro své čtenáře P. Carman připravil tentokrát. Po přečtení knihy jsem musela uznat, že opět nezklamal. Ani jednou jsem se u příběhu nenudila a pokaždé mě nesmírně mrzelo, když jsem musela přestat číst o dobrodružství Alexy Daleyové a knihu odložit. A i když je kniha určená spíše mladším čtenářům, troufnu si tvrdit, že zaujme a následně okouzlí i starší čtenáře tak, jako mě.
 
 
 
Alexa musí v tomto díle znovu prokázat svoji odvahu a důvěru v Elyona (stvořitel Elyonovy země) a jeho lásce, která ji pomáhá spatřit správnou cestu. Pomáhají ji i její staří a noví přátelé - veselý a neposedný veverčák Murphy, tichá vlčice Odessa, malý mužík jménem Yipes a obr Armon. Všichni v sobě musí udržet naději i když se zdá být vše ztraceno. A tak spolu bok po boku stojí proti krutému zloduchovi Victoru Grindallovi a jeho netvorům. Zda se jim ale podaří od něj a jeho temných kouzel očistit zemi, to si už musíte přečíst sami :).
 
Knížka mě nadchla i svoji obálkou. Ráda vidím, že i další díly jsou tvořeny pod mottem ,,v jednoduchosti je krása", protože se mi tenhle styl moc líbí. Dokazuje to, že kniha nemusí mít výrazné barvy a přesto stačí jeden jediný pohled na titulní stranu a potenciální čtenář ví, že právě tahle kniha v sobě skrývá neobyčejný příběh plná tajemství.
 
S knihou jsem opravdu velmi spokojena a převelice za ni děkuji nakladatelství Fragment. 
 
 
Hodnocení 98%

1 komentář:

  1. Túto časť som už, žiaľ, nečítala, avšak rada by som si ju zohnala, aby som vedela ako príbeh pokračuje :-) Patrick Carman je rozhodne talentovaný autor :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)