sobota 4. října 2014

Percy Jackson - Bitva o labyrint

Čtvrtý díl této fascinující série...

Název: Percy Jackson - Bitva o labyrint
Autor: Rick Riordan
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 384

Jmenuji se Percy Jackson... Je mi skoro 15. Svět kolem se zdá být čím dál nebezpečnější. Tábor polokrevných už není, co býval. Luke s Kronovou armádou se snaží dostat za jeho hranice. Vydáváme se do prastarého Daidalova labyrintu. Jdeš do toho s námi?
Musím Tě ale varovat. Důmyslné podzemní bludiště může člověka dovést kamkoli. Zmást. Dohnat k šílenství a zahubit...


Předposlední díl Percyho Jacksona mě uchvátil stejně jako ostatní díly. A nejen mě. Jelikož jsem si vzala knihu s sebou do Chorvatska, začetl se do ní i přítel a taťka. Pak jsem měla problém dostat ji zpět, protože mi ji tatínek nechtěl vrátit. A už jen to, že se od této knihy nemohl odtrhnout dokazuje, že je to vážně velmi dobré čtení.

Percy se musí potýkat s čím dál většími a horšími problémy. V tomto díle hledá bájný labyrint, který stvořil Daidalos. V knize je znát, že už vyrostl a trošku zmoudřel od prvního dílu. Annabeth je stejně odvážná jako vždy. Grover má přítelkyni a hrozí mu debrání pátračské licence. Tyson se vrací z podmořských dílen a pomáhá Percymu.



Víte, pro mě je strašně těžké psát recenzi po delší době po přečtení knihy. Jelikož jsem zatím stihla přečíst další dvě a mám rozečtenou třetí, tak se mi hůř vybavují pocity během čtení. Proto mnohem raději píšu recenze hned po přečtení knihy, kdy jsem ještě plná dojmů. Teď jsem to ale nějak nestihla. Vím ale naprosto jistě, že kniha byla skvělá, zasmála jsem se u ní a některé chvíle byly tak napínavé, že jsem to nevydržela a podívala se pár stran napřed (občas takhle hřeším). A nemůžu se dočkat, až si přečtu poslední díl.

Obálka knihy mi přijde trošku děsivá, ale skvěle vystihuje děj. Obdivuji Percyho pro jeho statečnost. Já bych se takovým obludám postavit nedokázala. Tento styl obálek je pro Percyho typický a myslím si, že by bylo velmi zvláštní, kdyby byla obálka jiná.

Mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment za tuto skvělou knížku :).


Hodnocení: 92%


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)